۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

رونمایی از موتورسیکلت برقی هارلی دیویدسون

ایتنا- کمپانی هارلی دیویدسون از برند لایووایر به عنوان نامی جداگانه برای فروش موتورسیکلت‌های برقی خود رونمایی کرد.
رونمایی از موتورسیکلت برقی هارلی دیویدسون
کمپانی هارلی دیویدسون از برند لایووایر به عنوان نامی جداگانه برای فروش موتورسیکلت‌های برقی خود رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی هارلی دیویدسون در سال 2019 میلادی از اولین موتورسیکلت تمام برقی خود به نام لایووایر (LiveWire) پرده برداشت. هم اکنون این کمپانی تصمیم دارد تا نام لایووایر را به عنوان برند موتورسیکلت‌های برقی خود انتخاب کند.
 
لایووایر اولین خودروی برقی خود را در تاریخ 8 جولای در نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت معرفی خواهد کرد و هارلی دیویدسون هنوز درباره این برند و محصولات ارائه شده توسط آن اطلاعات دقیقی منتشر نکرده اما خاطر نشان کرده است که این برند به تولید موتورسیکلت‌های مناسب استفاده در شهر می‌پردازند.
 
 
 
همچنین هارلی دیویدسون در رابطه با استراتژی توزیع لایووایر نیز مسکوت مانده است. این کمپانی تصمیم دارد تا نمایشگاه‌های ویژه‌ای را برای لایووایر افتتاح کند که اولین نمونه از آنها احتمالا در کالیفرنیا خواهد بود. علاوه بر این برخی از خرید و فروش کنندگان هارلی دیویدسون به فروش لایووایر نیز می‌پردازند اما شمار آنها بسیار محدود خواهد بود.
 
وجه اشتراک هارلی دیویدسون و لایووایر به اینجا ختم نمی شود و این دو برند به روش‌های مختلفی با یکدیگر همکاری خواهند داشت. مقامات هارلی دیویدسون در این رابطه اظهار داشته‌اند که:« لایووایر از متخصصان مهندسی، ردپای تولید، زیر ساخت تامین و قابلیت‌های لوجستیکی جهانی هارلی دیویدسون بهره مند خواهد شد.»
 
البته همانطور که علاقه مندان هارلی دیویدسون می‌دانند، این اولین باری نیست که این کمپانی محبوب ترجیح داده است که یک پروژه ساخت محصولات برقی خود را در قالب یک برند جداگانه عرضه کند. این کمپانی پیش از این نیز بازاریابی و فروش برخی از موتورسیکلت‌های برقی خود را تحت برند سریال 1 انجام داده است.
کد مطلب: 64927
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام