۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۰

از کار افتادن تدریجی واتس‌اپ در صورت نپذیرفتن قوانین حریم خصوصی جدید

ایتنا- واتس‌اپ تصمیم گرفته است که افرادی که قوانین جدید حریم خصوصی این پیام رسان را قبول نکرده‌اند را به مرور زمان از دسترسی به قابلیت‌های خود محروم کند.
از کار افتادن تدریجی واتس‌اپ در صورت نپذیرفتن قوانین حریم خصوصی جدید
واتس‌اپ تصمیم گرفته است که افرادی که قوانین جدید حریم خصوصی این پیام رسان را قبول نکرده‌اند را به مرور زمان از دسترسی به قابلیت‌های خود محروم کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، قوانین جدید حریم خصوصی واتس‌اپ از هفته جاری اعمال می‌شود و مقامات این پیام رسان اعلام کرده است‌اند که آن دسته از حساب‌های کاربری که با به اشتراک گذاری اطلاعاتشان با فیس‌بوک به عنوان صاحب واتس‌اپ موافقت نکرده‌اند نیز همچنان می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند.
 
این کمپانی در بخش پشتیبانی خود اعلام کرده است که دسترسی هیچ کس به حساب کاربری و قابلیت‌های واتس‌اپ به دلیل به روز رسانی 15 مه محدود نخواهد شد. به جای آن واتس‌اپ تصمیم دارد تا به مرور زمان قابلیت‌های در دسترس افرادی که این قوانین جدید را نپذیرفته‌اند را کاهش بدهد.
 
 
 
به این ترتیب اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قوانین جدید حریم خصوصی واتس‌اپ را قبول نکرده اید، همچنان تا چندین هفته می‌توانید از این پیام رسان استفاده کنید. با این حال واتس‌اپ به مرور زمان اعلان‌های مقاومتی ویژه‌ای را برایتان ارسال خواهد کرد تا شما را به قبول قوانین حریم خصوصی جدید وادار کند.
 
در ابتدا دسترسی شما به فهرست چت هایتان محدود خواهد شد. تنها راهی که می‌توانید از طریق این پیام رسان با کسی تماس بگیرید این است که در ابتدا آن افراد با شما ارتباط برقرار کنند و شما با کلیک روی اعلان‌های واتس‌اپ جواب آن شخص را بدهید. چند هفته بعد این نرم‌افزار ارسال پیام و تماس به تلفن همراه شما را به صورت کلی قطع خواهد کرد. البته تاریخ دقیق اعمال این محدودیت‌ها برای همه یکسان نیست.
 
زمانی که محدودیت‌های سطح دوم برایتان اعمال شود و همچنان به قبول نکردن قوانین حریم خصوصی این پیام رسان اصرار ورزید، گزینه هایی که در اختیارتان قرار دارد بسیار محدود خواهد شد. شما در این مرحله تنها می‌توانید تاریخچه چت خود یا گزارشی از حساب کاربری تان را دانلود کنید. همچنان امکان حدف این بخش نیز برایتان وجود دارد و واتس‌اپ از این پس برایتان کار نخواهد کرد.
کد مطلب: 64926
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
پایان امپراتوری فیسبوک و شرکت های وابسته به آن
شروع امپراتوری تلگرام و سیگنال
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام