۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴
رپرتاژ آگهی

بهترین کنسول های بازی از نظر کاربران در سال2021

موبوگیفت یک سامانۀ مطمئن برای خرید انواع گیفت کارت به حساب می‌آید که شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت ps5 ، خرید گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت های دیگر به آن مراجعه کنید و به‌صورت آنی کد فعال‌سازی را تحویل بگیرید.
بهترین کنسول های بازی از نظر کاربران در سال2021
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



حدود 10/15 سال پیش، ما کاربران کنسول‌ های بازی حق انتخاب زیادی نداشتیم. نهایتاً یک یا دو کنسول بازی وجود داشت و البته که وجود همان‌ها هم بسیار برای‌مان لذت‌بخش بود. اما خب امروز همه‌چیز از جمله استانداردهای ذهنی ما تغییر کرده است! امروز قطعاً به این راضی نیستیم که ببینیم فقط یک کنسول بازی عادی کنار دستگاه تلویزیون‌مان وجود دارد؛ بلکه می‌خواهیم بهترین کنسول بازی را داشته باشیم!
خب این مقاله را هم دقیقاً برای همین نوشته‌ایم، برای معرفی بهترین کنسول های بازی از نظر کاربران در سال 2021. با من و این مقاله جذاب همراه باشید.

بهترین کنسول بازی در جهان کدام است؟
در ادامه مقاله، 3 کنسول بازی را به ترتیب محبوبیت به شما معرفی می‌کنیم. این اولویت‌بندی کنسول‌ها، بر اساس نظراتی است که در وب‌سایت‌های انگلیسی منتشر شده است.


1- پلی استیشن 5 (PS5)
 

می‌توان گفت در حال حاضر کنسول ps5 یکی از بهترین کنسول های بازی در جهان است. اما طبق چه منطقی؟ مهم‌ترین چیزی که در حال حاضر باعث شده ps5 اینقدر برای مخاطبان جذاب باشد، بازی‌های متفاوتی است که برای این کنسول منتشر شده است. از جمله Marvel's Spider-Man: Miles Morales ،Demon's Souls و Godfall. 
این درحالی است که هنوز طرفداران ایکس باکس منتظر بازی‌های جدیدی هستند که شرکت مایکروسافت قول انتشارشان را داده بود.
نکتۀ بعدی که باعث افزایش محبوبیت این کنسول بازی شده، این است که پردازندۀ آن اجازه می‌دهد 99 درصد بازی‌های PS4 و PS4 PRO را روی آن اجرا کنید. این یعنی افزایش شدید گسترۀ بازی‌های PS5.
بعداز اینها، نوبت به سخت‌افزار می‌رسد. سخت‌افزار قدرتمند ps5 هم یکی دیگر از دلایل انتخابش به‌عنوان بهترین کنسول بازی است.
ps5 پردازندۀ 8 هسته‌ای ZEN2 دارد که فرکانس پردازشی آن 3/5 گیگاهرتزِ متغیر است. همینطور پردازندۀ گرافیکی آن 10.28 قدرت پردازشی ترافلاپس داشته و دارای 36 واحد محاسباتی با فرکانس پردازشی 2.23 گیگاهرتز است. حافظۀ رم این دستگاه برابر با 16 گیگابایت و حافظۀ ذخیره‌سازی آن هم 825 گیگابایت SSD سفارشی‌سازی‌شده است که البته 667.2 گیگ آن در دسترس است. درنهایت درایو نوری این دستگاه هم 4K UHD BLURAY است.


2- Xbox Series X
  

Xbox Series X هم یکی دیگر از بهترین کنسول‌های بازی و رقیب جدی PS5 است. در حال حاضر این دستگاه قوی‌ترین ایکس باکس موجود در بازار است. این کنسول مخصوصاً برای آن دسته از گیمرهایی که به ظاهر و کیفیت تصاویر بازی‌ها اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌شود. جالب است بدانید که قدرت گرافیکی این دستگاه حتی نزدیک به 8 برابر از XBOX ONE و 2 برابر از XBOX ONE X بیشتر است.
پردازندۀ ایکس باکس سری ایکس، 8 هسته با فرکانس 3.8 گیگاهرتز ZEN2 است. پردازندۀ گرافیکی آن هم RDNA 2 با قدرت ۱۲ ترافلاپس و ۵۲ واحد محاسباتی با فرکانس 1.825 گیگاهرتز است.
رم این دستگاه برابر با 16 گیگابایت بوده و حافظۀ ذخیره‌سازی آنهم 1 ترابایت از نوع SSD است. البته از این 1 ترابایت، حدود 800 گیگ در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.
و اما در مورد بازی‌ها: همانطور که بالاتر هم گفتم، مایکروسافت طرفداران و مخاطبان این دستگاه را مدت زیادی برای انتشار بازی‌های فوق‌العاده‌اش در انتظار گذاشت اما به‌مرور بازی‌های آن در حال انتشار است. از جمله بازی‌های Xbox Series X که سروصدای زیادی هم به‌پا کرده‌اند، عبارتند از: Halo Infinite و State of Decay 3.
البته این صحبت‌ها در مورد بازی‌های سری جدید بودند وگرنه این دستگاه کنسول بازی هم مثل نسخه‌های قبلی، از همه بازی‌های موجود ساخته شده برای ایکس باکس‌ها در بازار پشتیبانی می‌کند. این یعنی می‌توانید هر بازی که برای دستگاه‌هایی مثل Xbox ،Xbox 360 ،Xbox One و... خریداری کرده بودید را در این دستگاه بازی کنید.
قیمت ایکس باکس سری ایکس نسبت به پلی استیشن 5 چند میلیون تومانی ارزان‌تر است اما خیلی از کاربران به کیفیت بیشتر PS5 نسبت به این دستگاه اعتقاد دارند.

3- PlayStation 4 Pro
 
  
در نهایت آخرین کنسولی که در مقاله بهترین کنسول‌ های جهان به شما معرفی می‌کنیم، PS4 PRO است. کارشناسان این حیطه به‌دلیل اینکه برای این کنسول بازی‌های زیادی وجود داشته و البته قیمتش به‌خاطر انتشار PS5 کاهش پیدا کرده، خریدش را پیشنهاد می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت اگر به‌دنبال یک کنسول به‌صرفه و اقتصادی اما کارا هستید، این دستگاهِ بازی انتخاب مناسبی است.
کیفیت بازی‌های PS4 PRO بسیار بالاست و این دستگاه از 4K پشتیبانی می‌کند. البته برای مشاهده تصاویر 4K در آن باید تلویزیون‌تان از این نوع ویدیو هم پشتیبانی کند.
اما به‌سراغ مشخصات فنی این کنسول برویم: حافظۀ رم این دستگاه برابر با 8 گیگابایت است و حافظۀ داخلی 1 ترابایت دارد. پردازندۀ 8 هسته‌ای AMD با فرکانس 2.1 GHZ هم یکی دیگر از مزایای آن است. علاوه‌بر اینها، در این دستگاه از پردازندۀ گرافیکی پولاریس AMD استفاده شده است.


از کجا می‌توانیم بازی‌های کنسول‌ها را خریداری کنیم؟
حالا که اینقدر در مورد کنسول‌های بازی صحبت شد، اجازه بدهید کمی هم بحث را جذاب‌تر کرده و به‌سراغ بازی‌ها برویم. ببینید، راهکارهای زیادی برای خرید بازی‌های کنسول در مقابل شما گیمرها قرار دارد.
مثلاً یکی اینکه بازی‌ها را با قیمت بسیار بالا به شکل دیسک خریداری کنید یا راهکار دیگر این است که اکانت‌های هکی بخرید. این اکانت‌ها توسط هکرها از دیگر کاربران PS و ایکس باکس دزدیده شده و بازی‌شان در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته اگر صاحبان این اکانت‌ها متوجه استفاده شما از حساب‌شان شوند و این موضوع را گزارش بدهند ممکن است حساب یا حتی دستگاه شما مسدود شود؛ پس به‌هیچ‌عنوان خرید آنها را پیشنهاد نمی‌کنیم.



  
در نهایت بهترین راهکار ممکن برای خرید بازی‌های کنسول ایکس باکس و پلی استیشن، خرید آنلاین گیفت کارت است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های فروشنده گیفت کارت مثل موبوگیفت یا دیگر سایت‌ها، کارت هدیه مناسب را با قیمت دلاری مشخص خریداری کنید. در ادامه می‌توانید با کمک این کارت‌ها بدون نگرانی از وجود تحریم‌های بین‌المللی، به‌سراغ سایت‌های این کنسول‌ها رفته و بازی‌های موردنظرتان را از آنها بخرید.
موبوگیفت یک سامانۀ مطمئن برای خرید انواع گیفت کارت به حساب می‌آید که شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت ps5 ، خرید گیفت کارت ایکس باکس و گیفت کارت های دیگر به آن مراجعه کنید و به‌صورت آنی کد فعال‌سازی را تحویل بگیرید.
پشتیبان‌های 24ساعته موبوگیفت همیشه حاضر و آماده هستند تا سوالات شما را در مورد نحوۀ خریداری و استفاده از گیفت کارت های مختلف توضیح بدهند. پس خیالتان از این بابت راحت باشد.
 
 
کد مطلب: 64918
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام