۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۲

افزوده شدن قابلیت‌های صوتی جدید به اینستاگرام و مسنجر فیس‌بوک

ایتنا- فیس‌بوک به تازگی برای جذاب‌تر شدن ارسال پیام در پلتفرم‌های مختلف تحت مالکیت خود، قابلیت‌های جدیدی را برای آنها عرضه کرده است.
افزوده شدن قابلیت‌های صوتی جدید به اینستاگرام و مسنجر فیس‌بوک
فیس‌بوک به تازگی برای جذاب‌تر شدن ارسال پیام در پلتفرم‌های مختلف تحت مالکیت خود، قابلیت‌های جدیدی را برای آنها عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، فیس‌بوک به تازگی چندین قابلیت جدید را برای نرم افزارهای پیام رسان خود عرصه کرده است که یکی از مفیدترین آنها افزوده شدن وضعیت خوانده شدن پیام در بخش پیام‌های ورودی است. شما با نگاه به پیام‌های ورودی خود در اینستاگرام می‌توانید متوجه شوید که آیا شخصی که به او پیام داده اید، پیامتان را دیده است یا نه.
 
یکی دیگر از قابلیت‌های مفید فیس‌بوک برای پیام‌رسان این شبکه اجتماعی عرضه شده است. شما از این پس می‌توانید با کشیدن پیام به سمت راست آن را به بخش آرشیو خود وارد کرده و به این ترتیب چت‌های قدیمی را راحت‌تر از قبل پنهان کنید. علاوه بر این امکان دسترسی به این پیام‌ها از طریق آیتم منویی که با ضربه زدن روی عکس پروفایلتان فعال می‌شود فراهم است.
 
 
 
همچنین از زمان شهرت کلاب هاوس، فیس‌بوک در تلاش بوده است تا برای رقابت با این شبکه اجتماعی قابلیت‌های صوتی جدیدی را به پلتفرم خود بیفزاید. به این ترتیب از این پس برای ارسال پیام صوتی به دوستان از طریق پیام رسان فیس‌بوک به نگه داشتن دکمه ضبط صدا نیازی نیست و تنها می‌بایست به آیکون میکروفون ضربه بزنید. فیس‌بوک اعلام کرده است که این قابلیت به زودی برای اینستاگرام نیز عرضه می‌شود.
 
در این میان کاربران نسخه iOS اینستاگرام می‌توانند با کلیپ‌ها و تصاویر خود به تصاویر و دیدیوهایی که برایشان ارسال شده است، پاسخ بدهند. البته پاسخ به پیام‌ها در اینجا به معنای کشیدن پیام فرستند به سمت راست و سپس ارائه پاسخ به همان پیام خاص است.
 
در نهایت فیس‌بوک تم‌های چت جدیدی را برای پیام رسان و اینستاگرام عرضه کرده است که یکی از آنها برای طرفداران جنگ ستارگان بسیار جالب خواهد بود. همچنین این تم‌ها درون خود دارای حالت تاریک و روشن هستند که از طریق تنظیمات چت می‌توان آنها را فعال کرد.
 
کد مطلب: 64915
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام