۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۵
رپرتاژ آگهی

جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 موجود در بازار

درسال 2021 کمپانی بزرگ ال جی مدل های زیادی را دردسته تلویزیون تولید کرده است اما در حال حاضر دو مدل از این محصولات وارد بازار شده است که یکی OLED و دیگری LED است که در ادامه به توضیحات و معرفی این دو محصول می پردازیم.
جدیدترین تلویزیون های ال جی 2021 موجود در بازار
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



درسال 2021 کمپانی بزرگ ال جی مدل های زیادی را دردسته تلویزیون تولید کرده است اما در حال حاضر دو مدل از این محصولات وارد بازار شده است که یکی OLED  و دیگری LED است که در ادامه به توضیحات و معرفی این دو محصول می پردازیم.

 

1-تلویزیون ال جی 55C1


C1 سایز 55 اینچ یکی از جدیدترین های  تلویزیون  ال جی میباشد که در سال 2021 معرفی شده است. LG این تلویزیون را به صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر 4K با رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل مجهز کرده است. تلویزیون ال جی C1 به پردازشگر نسل چهارم آلفا 9 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و تصاویر فوق العاده ای را ارائه میدهد. همچنین این تلویزیون به کمک فناوری AI Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت فورکی پخش میکند. تلویزیون 4K ال جی 55C1 از تکنولوژی Cinema HDR با فرمت های HLG، HDR10 Pro و Dolby Vision پشتیبانی میکند و کنتراست تصویر خوبی را ایجاد میکند.

کیفیت تصویر 55C1
تلویزیون ال جی 55C1
 یکی از بهترین تلویزیون‌های 2021 ال جی می‌باشد که با فناوری‌ها و قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند لذتی دست نیافتنی را برای کاربران رقم بزند. از زمانی که کیفیت تصویر 4K وارد بازار شده است به نوعی نسل جدیدی از تلویزیون‌ها را به وجود آورده‌اند. این تلویزیون با پشتیبانی‌کردن از کیفیت تصویر 4k توانایی بالایی در بهبود تصاویر دارد و تصاویر و محتواها را با کیفیتی عالی به نمایش می‌گذارد.همچنین این تلویزیون به دلیل داشتن پیکسل‌های مستقل، کنتراست تصاویر را افزایش داده و تصاویری که دارای سطح کنتراست پایینی هستند را در حد کیفیت 4K نشان می‌دهد. کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون دارای رزولوشن 3840X2160  که کیفیت تصویری عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
تلویزیون OLED ال جی 55C1 با پشتیبانی کردن از فناوری HDR و فرمت‌های HDR10 Pro و HLG این امکان را فراهم می‌کند تا صحنه‌ها را با رنگ‌های اصلی مشاهده نمایید. همچنین با بالا رفتن سطح کنتراست طیف وسیعی از رنگ‌ها را مشاهده خواهید کرد. در واقع با استفاده از این فناوری شاهد صحنه‌هایی دقیق و مشابه واقعی خواهید بود.

سیستم صوتی C1
یک قابلیت ویژه دیگر در تلویزیون هوشمند ال جی 55C1 فناوری Clear Voice می‌باشد که کیفیت صدا را چندین برابر افزایش می‌دهد به این معنی که نویز در صدای در حال پخش را کاهش می‌دهد و صداهای مجزا را به بیننده منتقل می‌کند و صداها را با وضوح بیشتری پخش خواهد کرد.
امکان صدای سه بعدی با استفاده از فناوری DOLBY ATMOS: فناوری DOLBY ATMOS در تلویزیون اولد ال جی 55C1 صدای هر شی‌ء را در فضای سه بعدی پخش می‌کند تا صدایی واقعی و نفس‌گیر را برای شما ایجاد کند. تجربه ی واقعی سینما با فناوری Dolby Atmos امکان پذیر می‌شود. همچنین این فناوری صدایی واضح همراه با عمق زیاد را برای کاربران به وجود می‌آورد.

طراحی تلویزیون C1
طراحی و دیزاین این تلویزیون بسیار شگفت انگیز است و چشم نواز، به گونه ای که در همان نگاه اول کاربر را مجذوب خود می کند و انها را به سمت خود سوق می دهد.بدنه باریک با حاشیه ای بسیار نازک در اطراف صفحه نمایش از ویژگی های طراحی این تلویزیون oled ال جی است.پایه ی آن نیز دز وسط قرار دارد که به خوبی از تلویزیون پشتیبانی می کند.همچنین دارای قابلیت اتصال به دیوار است که شما می توانید در صورت تمایل آن را بر روی دیوار نصب کنید و دکوراسیون منزل خود را متحول کنید.

ویژگی های هوشمند 55C1
تلویزیون های ThinQ AI ال جی، جزو تلویزیون هایی هستند که با دستیار گوگل و Alexa ساخته شده اند و این یعنی ThinQ AI تمام دستیارهای صوتی که تا بحال در اسمارت تی وی ها استفاده کرده اید را ادغام می کند تا بهترین کارایی را داشته باشند. تلویزیون C1 ال جی با پشتیبانی از سیستم عامل WebOS 5.0 و وای فای، جدیدترین امکانات روز را در اختیار کاربران و طرفدارانش قرار می دهد. اکنون برای کنترل و مدیریت تمام دستگاه های دیجیتال موجود در منزلتان نیازی به خرید دستگاه جداگانه نیست بلکه با هوش مصنوعی ThinQ AI می توانید راه حلی هوشمندانه و آسان برای مدیریت آن ها داشته باشید. خوب است یادآور این نکته شویم که الکسا دستیار صوتی تلویزیون c1 ال جی است و می تواند به عنوان یک موتور جستجوی صوتی در یافتن محتوای مورد نظرتان شما را یاری دهد؛ همچنین با استفاده از این دستیار هوشمند قادر خواهید بود برنامه ها و کانال های تلویزیون را از طریق دستورات صوتی مدیریت کنید.
 
 

2-تلویزیون ال جی 55UP7750


تلویزیون ال جی 55UP7750 یکی از جدیدترین مدل‌های ال‌جی در سال 2021 است. این تلویزیون زیبا تنوع اینچ بسیار بالایی داشته تا کاربران بتوانند به راحتی سایز مورد نظرشان از تلویزیون را تهیه کنند. تلویزیون 55 اینچ UP7750 از تلویزیون‌های سری UP ال‌جی است. ال‌جی این سری از تلویزیون‌ها را مدل‌های پیشرفته‌تر و ارتقاء یافته از تلویزیون‌های سری UN معرفی کرده است. سری تلویزیون‌های UN در سال 2020 از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بودند و دلیل اصلی آن ارائه کیفیت مناسب و قیمت بسیار معقول بود. در سری UP نیز ال‌جی تمام تلاش خود را در راستای تولید مدل‌هایی با کیفیت تصویر دیدنی و امکانات پیشرفته در کنار قیمت مناسب قرار داده و تا حد زیادی هم در این راه موفق بوده است.

کیفیت تصویر
 در این تلویزیون از رزولوشن صفحه نمایش 2160  استفاده شده است. این میزان از رزولوشن 8 میلیون پیکسل را دارد. پیکسل های بیشتر و یا به عبارتی تراکم پیکسلی بالاتر به معنی افزایش نمایش جزئیات می باشد. 4k معمولا جزیئات بیشتری را به نسبت Full HD دارد. اینکه تلویزیون با چه فرکانسب تصویر 4K را نمایش دهد بسیار مهم است. در این تلویزیون فرکانس تصویر 50 هرتز است و تصویر 4K با نرخ نوسازی 50 هرتز نمایش داده می شود.

کیفیت صدا در UP7750
صدا در اکثر تلویزیون های LED ال جی 20 وات بوده است و برای تلویزیون UP7750 نیز به همین صورت است. تلویزیون ال جی یوپی 7750 از دو اسپیکر 10 وات برای صدا استفاده می کند. ویژگی های صوتی بارزی را داردو می تواند کیفیت صدای مطلوبی را ارائه دهد. ال جی در این تلویزیون از ویژگی ARC یا بازگشت صوتی استفاده کرده است که می تواند صدای با کیفیت را از ساندبار ها در اختیار کاربران قرار دهد. فرمت های دالبی دیجیتال و DTS که در اکثر محتوا وجود دارند با این تلویزیون جذابیت زیادی را ایجاد می کنند.

سیستم عامل UP7750
در جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی 2021 تحولاتی عظیم رخ داده است. این تلویزیون‌های جدید جهشی جالب در بخش امکانات هوشمند تلویزیون داشته‌اند. اگر با تلویزیون‌های ال‌جی آشنا باشید از محبوبیت بی‌نظیر سیستم عامل webOS آن خبر دارید. این سیستم عامل رابط کاربری فوق العاده آسانی است که کار با آن بسیار لذت بخش است. ظاهر سیستم عامل webOS در تلویزیون‌های جدید کاملاً تغییر کرده و منوی آن به صورت تمام صفحه می‌باشد. این طراحی جدید در منوی کاربری باعث سهولت دسترسی به بسیاری از امکانات تلویزیون شده است. علاوه بر ظاهر جدید، سیستم عامل webOS امکاناتی جدید را نیز برای کاربران در نظر گرفته که مهم‌ترین آنها Top Picks For You نام دارد. این فناوری محتوای پیشنهادی نزدیک به سلیقه‌ی کاربر را در منوی اصلی قرار می‌دهد.
 

جهت خرید و مشاهده مشخصات کاملتر و تخصصی تر می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی سلام بابا مراجعه نمایید.
 
 
کد مطلب: 64904
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


رضا
feedback
Iran, Islamic Republic of
مدل‌های بیشتری هم معرفی کنید لطفاً
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام