۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۷

سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی شد

ایتنا - سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.
سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا راه‌اندازی شد
سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شد.

به گزارش ایتنا، نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا salamat.gov.ir است و مطابق اعلام وزارت بهداشت، فعلا فقط متولدان سال ۱۳۲۰ و قبل آن امکان ثبت نام دارند.

در درگاه ورودی این سامانه نوشته است: به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده، لطفا از طریق این درگاه نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام کنند، طی روزهای آینده، زمان و محل تزریق واکسن از طریق پیامک به تلفن های همراه ارسال خواهد شد.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا امروز علام کرد: سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا از ساعت ۱۴ امروز راه اندازی می شود اما این سامانه لحظاتی پیش و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه راه اندازی شد.
واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال از هفتم اردیبهشت آغاز شده است. قبل از آن واکسیناسیون کادر درمان و برخی گروه های بیماران خاص آغاز شده بود.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۵۲ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۵۳ هزار و ۶۲۵ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند، مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۴۸۵ هزار و ۲۸۷  دوز رسید.
 
کد مطلب: 64887
نام شما
آدرس ايميل شما


عفت محمدی
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام می خواستم بپرسم گروه سنی 65 سال به بالا رو کثی ثبت نام می کنید پدرم 65 سال به بالا هست می خواهم ثبت نام کنم ونیز دو از برادرام بیماری دارند یکیشون مشکل کلیه داره ودیگری مشکل کبدی داره می خواستم ببینم کی نوبت ثبت نام این گروه می شود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام