کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پخش زنده اینترنتی المپیک تابستانی امسال از توئیچ + لینک

سايت خبری ايتنا , 20 ارديبهشت 1400 ساعت 3:45

ایتنا - در تابستان امسال با بازی‌های توکیو 2020 باز خواهد گشت، رویدادی 17 روزه که با توجه به تداوم حضور ویروس SARS-CoV-2 دربرگیرنده تمهیدات ایمنی مختلفی خواهد بود.


شبکه توئیچ، سرویس استریمینگ آمازون، اعلام کرد که میزبان پوشش المپیک NBC  خواهد بود. المپیک پس از آنکه پارسال به شکل غیرمنتظره‌ای لغو شد، در تابستان امسال با بازی‌های توکیو 2020 باز خواهد گشت، رویدادی 17 روزه که با توجه به تداوم حضور ویروس SARS-CoV-2 دربرگیرنده تمهیدات ایمنی مختلفی خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، شبکه‌های NBC  و توئیچ با هم برای محقق نمودن پوشش اصلی المپیک برای کانال NBC Olympics Twitch تلاش خواهند کرد. این پوشش شامل مصاحبه با ورزشکاران، نمایش قسمتهای برجسته‌ای از مسابقات، و همچنین محتوای مرتبط با این بازی مانند رویدادهای بازی زمینه‌ای پیش از آغاز المپیک خواهد بود.
 
پوشش توئیچ در طی 17 روز این المپیک برقرار خواهد بود، و شامل تفسیرهای مفسران معروف در طی ساعات پربیننده می‌شود، که هدف آن ترغیب بیننندگان برای تماشای پوشش تلویزیونی نیز خواهد بود.
 


علاقه‌مندان المپیک که قصد تمشای زنده اینترنتی محتوا را داشته باشند قادر به استفاده از این پوشش در کانال NBC Olympics Twitch از این لینک خواهند بود.
 
المپیک امسال از نظر فنی باید در تابستان 2020 برگزار می‌شد، اما کمیته بین‌المللی المپیک در مارس این سال اعلام کرد که بازیهای 2020 در توکیو از 23 ژوئیه 2021 (دوم تیر 1400) برگزار خواهد شد. NBC این بازی‌ها را پوشش خواهد داد، و بخشی از این پوشش نیز برای استریم در توئیچ قابل دسترسی خواهد بود.
 
 


کد مطلب: 64885

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64885/پخش-زنده-اینترنتی-المپیک-تابستانی-امسال-توئیچ-لینک

ايتنا
  https://www.itna.ir