۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴

پیگیری افزایش منطقی تعرفه مخابرات

ایتنا - رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش حداقل کارکرد و بحث های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است.
پیگیری افزایش منطقی تعرفه مخابرات

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش حداقل کارکرد و بحث های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است.

به گزارش ایتنا از ایسنا ابراهیم محمودزاده با بیان اینکه پیاده کردن این مدل‌های صحیح در سازمان بسیار مهم و در عین حال سخت است، باید تمام رویه ها و انگاره‌های قبلی را تغییر دهیم و کسب و کارمان را امروزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید با دقت و قدرت وارد جامعه فناوری سال ۱۴۰۰ شویم گفت: باید ترمیم‌هایی را در استراتژی شرکت ایجاد کنیم تا در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ مشتری و رضایت مندی مشتریان  را به دست آوریم.

محمودزاده با بیان اینکه مخابرات ایران نقش زیرساختی خود را برای همراه اول و ایرانسل نیز  انجام می‌دهد، اعلام داشت: خدمات ما در این دو حوزه امسال دو برابر افزایش پیدا می‌کند و امیدواریم با افزایش حجم خدمات ، درآمدمان نیز در این دو حوزه افرایش یابد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم در بیزینس دیتا نیز تغییرات کلیدی ایجاد کنیم، عنوان داشت: به همین منظور مشتریان خود را بازبینی مجدد  خواهیم کرد تا در صورت امکان کسانی که امکان دریافت تانوما و سرویس های بهتر دارند، به راحتی آن ها را دریافت کنند.

او با بیان اینکه افزایش حداقل کارکرد و بحث های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است گفت:  با توجه به اصل تعامل علمی، هدفمند و منتج به نتیجه با استدلال های حقیقتا کارشناسی در تعامل با مدیران ارشد حوزه ارتباطات  کشور و اقناع افکار عمومی  به دنبال بازتعریف و بازشناسایی اهمیت دسترسی همگانی و کمک به مخابرات در این حوزه هستیم، چرا که توسعه مخابرات توسعه ارتباطات و توسعه کل کشور را به دنبال خواهد داشت.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با برشمردن روش های درآمدزایی و فرایند رسیدن به سود و زیان در کسب وکار شرکت مخابرات گفت: در تلاش هستیم تا با حداکثر توجه به منابع مالی شرکت، پاسخ به نیازهای جامعه را از طریق تعامل با تمام بازیگران عرصه ارتباطات کشور به بهترین نحو، ممکن سازیم.
کد مطلب: 64883
برچسب ها: مخابرات تعرفه
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار ، ظاهراً افزایش درآمد مخابرات ، به علت کاهش خدمات تعهدی قراردادهای مشترکین است ، هر سرعتی که در قرار دادها قید شده به نصف کاهش پیدا کرده و در نتیجه حجم مصرفی هم کاهش می یابد ، و هر اعتراضی در این دوران کرونایی و نیاز مبرم مردم و خصوصا دانش آموزان به خدمات اینترنت ، فقط یک نتیجه دارد ، کاهش بیشتر خدمات به بهانه های واهی نقص فنی تجهیزات مشترکین ، مودم ، سیم کشی داخلی ، تعویض گوشی و سیم کارت ، و.... همه را مشترک انجام می دهد ، اما بی نتیجه ، انگاری که کم فروشی مرسوم شده و به خدمات اینترنت هم سرایت کرده ، برادر عزیز و گرامی هر کالایی و خدماتی که مطلوب و با کیفیت باشد بدون شک راه سودآوری را طی خواهد کرد ، ولی امروز به علت انحصار ، شرایط نامعمول ، برخی مدیریت ها از تحمیل کردن روش های خود را ابایی ندارند ، به عبارتی انگاری مشترکین در عمل هیچگونه حق و حقوقی ندارند و هر آنچه هست فقط روی کاغذ و در حرف و آمارهای ظاهر فریب است.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام