۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۰
براساس یک پیش‌بینی؛

قیمت بیت‌کوین به یک میلیون دلار می‌رسد

ایتنا - به گفته دبیر پایگاه خبری کوین دسک CoinDesk، قیمت هرواحد بیت کوین ممکن است طی ۵ سال آینده به راحتی به یک میلیون دلار برسد.
قیمت بیت‌کوین به یک میلیون دلار می‌رسد

به گفته اولی لیچ، دبیر پایگاه خبری کوین دسک CoinDesk، قیمت هرواحد بیت‌کوین ممکن است طی 5 سال آینده به راحتی به یک میلیون دلار برسد.

به گزارش ایتنا از تسنیم، این روزنامه نگار به یاهو فاینانس گفت: هر سکه بیت‌کوین به یک میلیون دلار خواهد رسید. من واقعاً معتقدم که در یک برهه، فقط به علت نایاب بودن، بیت‌کوین به یک دارایی فوق العاده هیجان انگیز تبدیل می شود... بیت‌کوین غیرقابل رقابت است.

طبق گفته لیچ، اندکی پس از نصف شدن (پاداش استخراج) بیت‌کوین که انتظار می رود در سال 2024 اتفاق بیفتد، افزایش چشمگیر قیمت رخ خواهد داد.

نصف شدن بیت‌کوین یک اتفاق مهم فنی است و وقتی رخ می‌دهد که تعداد کل بیت‌کوین‌های اعطا شده به ماینرها نصف می شود.

دبیر پایگاه خبری کوین دسک همچنین گفت به نظر می رسد همیشه سالی که در پی نصف شدن بیت‌کوین می آید یک افزایش شدید قیمت ایجاد می شود.

آخرین نصف شدن بیت‌کوین در سال 2020 رخ داد و تاکنون امسال شاهد انفجار قیمت ها بوده ایم. من نمی دانم چه زمانی [بیت‌کوین از 1 میلیون دلار عبور خواهد کرد] اما احتمالاً بعد از سال 2025 خواهد بود.

ارزش بازار محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در جهان در حال حاضر بیش از یک تریلیون دلار است که پس از تقریباً دو برابر شدن از ابتدای سال گذشته، غول های فناوری مانند فیس بوک، تسلا و علی بابا را بسیار عقب نگه داشته است.
کد مطلب: 64878
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
همه دولت‌ها میگن تو بیت کوین سرمایه گذاری نکنید شما با خبرای کذب عده ای احمق را بدبخت کنید
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام