۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۷

نمایشگاه CES 2022 به صورت حضوری برگزار می‌شود

ایتنا - برگزار کنندگان رویداد CES تصمیم دارند که این مراسم را در سال 2022 به صورت حضوری و البته با پوشش دیجیتالی برگزار کنند.
نمایشگاه CES 2022 به صورت حضوری برگزار می‌شود
برگزار کنندگان رویداد CES تصمیم دارند که این مراسم را در سال 2022 به صورت حضوری و البته با پوشش دیجیتالی برگزار کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، برگزار کنندگان رخدادهای فناوری مصمم هستند که با از بین رفتن همه گیری ویروس کرونا در آینده‌ای نزدیک، رخدادهای مهم فناوری از قبیل CES سال اینده میلادی را به صورت حضوری برگزار کنند.
 
انجمن فناوری مصرف کننده به عنوان برگزار کننده نمایشگاه CES تصمیم دارد که این مراسم را از تاریخ 5 تا 8 ژانویه به صورت حضوری و دیجیتال برگزار کنند. گفته می‌شود که روزهای پیش نمایش رسانه‌ای این رخداد از 3 ژانویه اغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که برند‌های بزرگی نظیر آمازون، گوگل، اینتل، سامسونگ و سونی در این مراسم حضور پیدا کنند.
 
 
 
همچنین از برگزار کنندگان CES 2021 دعوت می‌شود تا برای افرادی که همچنان علاقه‌ای به حضور فیزیکی در این مراسم ندارند، پوشش دیجیتال داشته باشند. البته انجمن فناوری مصرف کننده از نگرانی‌های امنیتی این مراسم آگاه است و در این رابطه اظهار داشته است که دستورالعمل‌های ایمنی CDC و همچنین مقامات ایالتی و منطقه‌ای را بررسی کرده است.
 
با این حال نگرانی عموم برای حضور در چنین مراسم پرطرفداری کاملا قابل درک است. اگرچه بسیاری از افراد دنیا تا ژانویه 2022 واکسن کرونا را دریافت می‌کنند اما هیچ تضمینی وجود ندارد که در آن زمان همه افراد علاقه مند به حضور در CES واکسینه شده باشند.
 
علاوه بر این مشخص نیست که این اجتماع بدون شفافیت در مورد نیاز به واکسن، تست منفی کرونا یا تعیین محدودیت ظرفیت تا چه حد ایمن خواهد بود. کنفرانس CES 2020 حدود 170 هزار شرکت کننده داشت که بسیاری از آنها از خارج از آمریکا بودند. البته انتظار میزبانی از این تعداد مهمان در سال 2022 وجود ندارد اما همچنان می‌توان به صدور مجوز برای شرکت خارجی‌ها در این مراسم امیدوار بود. 
کد مطلب: 64844
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام