۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰

اسپاتیفای از مینی پلیر خود در درون نرم‌افزار فیس بوک رونمایی کرد

ایتنا- اسپاتیفای برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند در حین گوش دادن به موسیقی از نرم‌افزار فیس بوک استفاده کنند، مینی پلیر جدیدی را برای پخش ترک‌ها در هنگام استفاده از فیس بوک عرضه کرده است.
رونمایی از مینی‌پلیر اسپاتیفای
اسپاتیفای برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند در حین گوش دادن به موسیقی از نرم‌افزار فیس بوک استفاده کنند، مینی پلیر جدیدی را برای پخش ترک‌ها در هنگام استفاده از فیس بوک عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  ubergizmo، اگر شما نیز مشترک اسپاتیفای هستید احتمالا برایتان پیش آمده است که موسیقی هایی را در فیس بوک به اشتراک بگذارید. نکته منفی انجام این کار این است که برای گوش کردن به اسپاتیفای می‌بایست نرم‌افزار فیس بوک را ترک کنید اما به نظر می‌رسد که این مشکل با عرضه مینی پلیر اسپاتیفای برای پخش موسیقی درون نرم‌افزار فیس بوک برطرف شده است.
 
 
به این ترتیب هر زمان که یکی از کاربران اسپاتیفای در نرم‌افزار فیس بوک روی لینکی از اسپاتیفای کلیک کند، یک پلیر کوچک برای او باز خواهد شد که به فرد اجازه می‌دهد در حین استفاده از نرم‌افزار فیس بوک، به موسیقی مرتبط با آن لینک گوش بدهد. این به این معنا است که شما می‌توانید به انجام کارتان در فیس بوک ادامه داده و در عین حال از اسپاتیفای استفاده کنید.
 
 
 
البته باید توجه داشته باشید که قابلیت مینی پلیر این کمپانی که برای فعالیت در درون فیس بوک ایجاد شده است، تنها برای آن دسته از مشترکات فعال خواهد بود که اشتراک برتر اسپاتیفای را خریداری کرده باشند و کاربران عادی این شبکه پخش موسیقی محبوب از دسترسی به این ویژگی کاربردی محروم خواهد بود.
 
اسپایتفای در رابطه با قابلیت مینی پلیر جدید خود اظهار داشته است که:« اکتشاف برای اسپاتیفای مهم است. به همین دلیل است که ما با معرفی یک تجربه مینی پلیر جدید مبتنی بر کشف اجتماعی، نحوه اشتراک و تعامل کاربران با موسیقی‌ها و پادکست‌ها را بهبود می‌بخشیم - کشفی که به شنوندگان اجازه می‌دهد از سیستم اسپاتیفای مستقیماً در فیس بوک و بدون نیاز به تعویض برنامه‌ها لذت ببرند.»
 
البته این قابلیت هنوز به صورت جهانی عرضه نشده است اما اطلاعات به دست آمده از اسپاتیفای حاکی از آن است که کاربران کشورهای آرژانتین، استرالیا، بولیوی، برزیل، کانادا، شیلی، کلومبیا، کاستا ریکا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، ال سالواردور، گواتمالا، هندوراس، اندونزی، اسرائیل، ژاپن، مالزی، مکزیک، نیوزلند، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، افریقای جنوبی، تایلند، اروگوئه و آمریکا به آن دسترسی دارند اما قرار بر این است که این قابلیت در ماه‌های آینده برای تمامی کاربران در سراسر جهان عرضه شود.
 
کد مطلب: 64827
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام