کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نوکیا X50 با دوربین 108 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 120 هرتزی ساخته خواهد شد

سايت خبری ايتنا , 9 ارديبهشت 1400 ساعت 21:18

ایتنا- گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که کمپانی اچ ام دی گلوبال قصد دارد تا در نیمه دوم سال میلادی جاری از همراه هوشمندی میان رده با قابلیت هایی نظیر صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی کند.


گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که کمپانی اچ.ام.دی گلوبال قصد دارد تا در نیمه دوم سال میلادی جاری از همراه هوشمندی میان رده با قابلیت هایی نظیر صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین 108 مگاپیکسلی رونمایی کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  pocketnow، کمپانی اچ.ام.دی گلوبال اخیرا از عرضه دو تلفن همراه هوشمند نوکیا که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند، خبر داد. این دو تلفن همراه هوشمند که نوکیا X10 و X20 نام دارند و به زودی قرار است تا نسخه جدیدی نیز به این دو دستگاه اضافه شود که تاریخ عرضه آن برای سه ماهه سوم سال 2021 در نظر گرفته شده است.
 
این تلفن همراه جدید احتمالا از قابلیت‌های یک پرچم دار برخوردار شود اما پردازنده در نظر گرفته شده برای آن از سری 7 اسنپ دراگون خواهد بود. این همراه هوشمند احتمالا جانشین نوکیا 8.3 مجهز به 5G باشد و شایعه شده است که نوکیا از مدتی قبل ساخت این دستگاه را آغاز کرده است.
 
گزارش‌های به دست آمده از Nokia Power User نیز حاکی از آن است که نوکیا احتمالا این روزها برای ساخت نسخه جانشین نوکیا 8.3 تلاش می‌کند اما احتمالا نام تجاری آن را تغییر خواهد داد. اخیرا نوکیا در نام گذاری همراه‌های هوشمند خود به جای عدد از سری X استفاده می‌کند و بنابراین انتظار می‌رود که این همراه هوشمند جدید نوکیا X50 نام بگیرد. البته هیچ کدام از این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند.
 

 
 
گمانه زنی‌ها حاکی از آن هستند که نوکیا X50 از یک تراشه اسنپ دراگون معرفی نشده بهره مند خواهد شد. احتمال این وجود دارد که تراشه در نظر رفته شده برای این همراه هوشمند اسنپ دراگون 775 یا 775G باشد که هنوز تا معرفی آن زمان باقی است. شایعه شده است که این تراشه که احتمالا با شماره مدل SM7350 عرضه می‌شود، نسبت به اسنپ دراگون 765G بهینه سازی ویژه‌ای داشته باشد.
 
علاوه بر این گفته می‌شود که دوربین در نظر گرفته شده برای نوکیا X50 از نوع پنج گانه است که احتمالا لنز اصلی آن 108 مگاپیکسلی باشد. سنسورهای 108  مگاپیکسلی این روزها اندکی رواج پیدا کرده اند و همراه‌های هوشمند میان رده برندهای ردمی و ریالمی هم اکنون از این دوربین‌ها استفاده می‌کنند.
 
همچنین احتمال این که این همراه هوشمند از صفحه نمایش 6.5 اینچی QHD+ با فناوری PureDisplay V4 برخوردار شود نیز زیاد است و گفته می‌شود که نرخ رفرش صفحه نمایش این دستگاه به احتمال بسیار زیاد 120 هرتزی است. به علاوه باتری در نظر گرفته شده برای این همراه هوشمند 6000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ 22 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که نوکیا X50 در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.
 


کد مطلب: 64808

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64808/نوکیا-x50-دوربین-108-مگاپیکسلی-صفحه-نمایش-120-هرتزی-ساخته-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir