۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۲

پشتیبانی از تصاویر 4K به نرم‌افزار اندروید و iOS توییتر افزوده شد

ایتنا- کاربران توییتر از این پس می‌توانند تصاویر 4K را در این شبکه اجتماعی آپلود کرده یا تصاویر 4K دیگران را با همان کیفیت مشاهده کنند.
پشتیبانی از تصاویر 4K به نرم‌افزار اندروید و iOS  توییتر افزوده شد
کاربران توییتر از این پس می‌توانند تصاویر دارای کیفیت 4K را در این شبکه اجتماعی آپلود کرده یا تصاویر 4K دیگر کاربران را با همان کیفیت اصلی مشاهده کنند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کمپانی توییتر در پی آزمایش‌های موفقیت آمیز انجام شده در ماه مارس امکان آپلود و مشاهده تصاویر 4K را برای کاربران نسخه‌های اندروید و iOS فراهم کرد.، این در حالیست که با افزایش الصاق تصاویر به توییت‌ها، انتظار آن می‌رفت که امکان افزودن تصاویر با کیفیت بهتر نیز فراهم آید.
 
بدین ترتیب و با تمهیدات توییتر، شما به عنوان یک کاربر توییتر، از این پس برای استفاده از امکان آپلود یا مشاهده تصاویر با کیفیت 4K  کاری که می‌بایست انجام بدهید این است که در منوی تنظیمات به بخش “Data usage” رفته و سپس از آنجا گزینه یاد شده را به تصاویر با کیفیت بالا یا  high-quality images  به‌روز کنید تا به سهولت از این امکان بهره ببرید.
 
 
 
با این حال باید به خاطر داشته باشید که افزوده شدن تصاویر 4K به تایم‌لاین شما ممکن است در برخی از موارد سرعت نرم‌افزار شما را کاهش داده و مصرف داده را نیز افزایش بدهد که البته امری طبیعیست.
به این ترتیب در صورتی که با توجه به مورد بالا تمایلی به مشاهده عکس‌های 4K ندارید و یا اصولا نیازی به این امر ندارید، می‌توانید تنظیمات را در همان حالتی که هستند رها کنید.
 
گفتنی است توییتر در حدود ماه مارس گذشته و همزمان با تست تصاویر 4K، امکان پیش‌نمایش تصاویر در اندازه کامل را نیز برای شماری از کاربران اندروید و iOS تست کرده بود. در حال حاضر این پلتفرم به صورت خودکار به منظور ذخیره فضا روی تایم لاین تصاویر را برش می‌دهد.
 
کاربرانی که در تست این قابلیت شرکت دارند می‌توانند اطمینان داشته باشند که توییتر اندازه تصاویری که روی تایم لاین خود آپلود کنند را به هیچ عنوان تغییر نخواهد داد.
سخنگوی توییتر در این رابطه اظهار کرده است که این تست هنوز به پایان نرسیده است و شمار کاربران شرکت داده شده در آن روز به روز بیشتر خواهد شد.
 
کد مطلب: 64794
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام