کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان انتقال پست‌های فیس‌بوک به گوگل داکز و وردپرس فراهم شد

سايت خبری ايتنا , 12 ارديبهشت 1400 ساعت 1:09

ایتنا-کاربران فیس‌بوک هم اکنون می‌توانند پست‌ها و محتوای متنی خود در این شبکه اجتماعی را به راحتی به گوگل داکز و ورد پرس منتقل کنند.


کاربران فیس‌بوک هم اکنون می‌توانند پست‌ها و محتوای متنی خود در این شبکه اجتماعی را به راحتی به گوگل داکز و ورد پرس منتقل کنند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، ابزار انتقال داده فیس‌بوک امکان به اشتراک گذاری پست‌ها را نیز فراهم کرد. این شبکه اجتماعی ابزار انتقال داده خود را به گونه‌ای توسعه داد که هم اکنون می‌توانید با استفاده از آن یاد داشت‌ها و پست‌های خود را به گوگل داکز، بلاگر و ورد پرس منتقل کنید.
 
به این ترتیب اگر مقاله‌ای را در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته باشید می‌توانید آن را بدون دردسر روی وب‌سایت دیگری نیز قرار بدهید. فیس‌بوک در طی فرایند انتقال داده و به منظور حفظ امنیت این کار از شما می‌خواهد که پسورد خود را بار دیگر وارد کرده و محتوا را رمز گذاری کنید. شما می‌توانید با رفتن به بخش Your Facebook Information در تنظیمات به این ابزار دسترسی داشته باشید.
 

 
 
جالب است بدانید که این کمپانی در رابطه با انگیزه‌هایی که از توسعه این ابزار داشته است نیز صحبت کرده است. به باور فیس‌بوک این قابلیت برای کمک به پیشبرد مکالمات با دولت ها، توسعه دهندگان و دیگران در مورد مفهوم قابلیت جابجایی داده‌ها ایجاد شده است.
 
فیس‌بوک خواستار شفافیت است و امیدوار است که از قوانین و مقرراتی که ممکن است به دسترسی به داده‌ها نیاز داشته باشند، پیشی بگیرد. به این ترتیب اگرچه سهولت انتقال اطلاعات شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما قطعاً تنها نگرانی فیس‌بوک نیست.


کد مطلب: 64789

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64789/امکان-انتقال-پست-های-فیس-بوک-گوگل-داکز-وردپرس-فراهم

ايتنا
  https://www.itna.ir