کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اجرای تور مجازی عجایب هفت گانه توسط گوگل

سايت خبری ايتنا , 7 ارديبهشت 1400 ساعت 13:34

ایتنا- گوگل به تازگی با اگاهی از ممکن نبودن سفر در دوران قرنطینه به اجرای تورهای مجازی از میراث جهانی یونسکو می‌پردازد.


گوگل به تازگی با اگاهی از ممکن نبودن سفر در دوران قرنطینه به اجرای تورهای مجازی از میراث جهانی یونسکو می‌پردازد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، همه گیری ویروس کرونا موجب شده است که این روزها سفر کردن برای بسیاری از شهروندان مقدور نباشد. با این حال هنوز راه هایی برای مشاهده بناهای تاریخی و فرهنگی جهان بدون خارج شدن از خانه وجود دارد.
 
یکی از گزینه‌های در دسترس برای مشاهده مجازی بناهای تاریخی و فرهنگی کشورهای مختلف استفاده از قابلیت Arts & Culture گوگل است. گوگل به تازگی بسیاری از مکان‌های دیدنی ثبت شده در یونسکو را به لایبرری تورهای مجازی خود افزوده است.
 

 
 
شما می‌توانید با رفتن به بخش Explore UNESCO World Heritage می‌توانید مکان هایی از قبیل کانال‌های فرانسه ، تماشاخانه کولوسئوم ، کوه کلیمانجارو و آتشفشان‌های کره جنوبی را مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید از تورهای مجازی ریو دو ژانیرو، تاج محل و شنا با نهنگ‌های مکزیک لذت ببرید.
 
شرکت در تورهای مجازی زمانی که سفر فیزیکی برای بسیاری از ما مقدور نیست، روشی مفید و البته بدون هزینه برای اتصال با تاریخ مشترکمان است. همچنین این منابع برای ملم‌ها نیز بسیار مفید است آنها با استفاده از این تورهای مجازی می‌توانند دانش آموزان را با میراث فرهنگی و طبیعی جهان آشنا کنند.
 
این تورها همچنین شامل اطلاعاتی از قبیل پارک ملی یوسیمیتی ، مسیرهای زیارتی باستانی در شمال اسپانیا و اهرام بزرگ جیزه هستند و می‌توانند علاوه بر گذران وقت در دوران قرنطینه خانگیف اطلاعات مفیدی درباره فرهنگ‌های مختلف و مکان‌های دیدنی جهان در اختیار کاربران قرار بدهند.
 


کد مطلب: 64788

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64788/اجرای-تور-مجازی-عجایب-هفت-گانه-توسط-گوگل

ايتنا
  https://www.itna.ir