۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۱

Reddit از چت‌روم‌های صوتی مشابه کلاب هاوس رونمایی کرد

ایتنا- کمپانی ردیت نیز در پی استقبال جامعه از قابلیت روم‌های صوتی کلاب هاوس از نمونه مشابه این ویژگی برای شبکه اجتماعی خود رونمایی کرد.
Reddit از چت‌روم‌های صوتی مشابه کلاب هاوس رونمایی کرد
کمپانی ردیت نیز در پی استقبال جامعه از قابلیت روم‌های صوتی کلاب هاوس از نمونه مشابه این ویژگی برای شبکه اجتماعی خود رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی ردیت هم به ترند جدید قابلیت‌های صوتی پیوسته است و به تازگی از روم‌های صوتی خود به نام Reddit Talk رونمایی کرده است. این کمپانی اظهار داشته است که از روم‌ها برای پرسش و پاسخ، سخنرانی، انجام بحث‌های مشابه با رادیوهای ورزشی و جلسات بازخورد جامعه مورد استفاده قرار خواهد کرد.
 
در ابتدا تنها مجریان این شبکه اجتماعی می‌توانند یک روم افتتاح کنند اما آنها می‌توانند سایر کاربران را برای مشارکت در میزبانی روم‌ها انتخاب کنند. هر کدام از کاربران ردیت می‌توانند از طریق نرم‌افزار اندروید یا iOS این شبکه اجتماعی به روم‌ها وارد شوند و همچنین میزبان‌ها می‌توانند کاربران را از روم‌ها بیرون کرده و آنها را بلاک کنند.
 
شنوندگان می‌توانند با نشان دادن واکنش خود از طریق ایموجی‌ها در مباحث شرکت داشته باشند. اگر آنها بخواهند موردی را به بحث یاد شده اضافه کنند می‌توانند دست مجازی خود را بالا برده و میزبان در صورت تمایل می‌تواند به آنها اجازه صحبت کردن بدهد. علاوه بر آن میزبانان می‌توانند میزان برش حرف‌های کاربرانی که دستشان را بلند کرده اند را نیز مشاهده کنند.
 
 
 
ردیت اعلام کرده است که در تلاش است تا بهترین تجربه چت‌های صوتی را برای اعضای شبکه اجتماعی خود ایجاد کند و انتقادهایی نظیر قلدری، نژاد پرستی، آزار و اذیت و... که بر کلاب هاوس وارد است را در قابلیت روم‌های صوتی ردیت برطرف کند.
 
اسکرین شات‌های اولیه از قابلیت Reddit Talk به نظر می‌رسد که این ویژگی نسخه رنگین‌تر کلاب هاوس است. با این حال کاربران کلاب هاوس می‌بایست از هویت اصلی خود در مباحث استفاده کنند اما کاربران Reddit Talk می‌توانند به منظور ناشناس ماندن از آواتارها و نام‌های مستعار کمک بگیرند.
 
قابلیت یاد شده امکان جدیدی را برای برقراری ارتباط به کاربران ارائه می‌کند. آنها می‌توانند از این پس فراتر از متن با یکدیگر به تعامل بپردازند و همچنین از مزایایی از قبیل به اشتراک گذاری تصاویر، ویدیوها، چت‌ها و پخش زنده بهره ببرند. امروزه بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به ترند روم‌های صوتی پیوسته اند و حتی فیس بوک نیز از برنامه‌های خود برای عرضه قابلیتی مشابه رونمایی کرده است.
 
کد مطلب: 64787
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام