۰
plusresetminus
جمعه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲

همکاری ایرانسل و سازمان محیط‌زیست به مناسبت روز جهانی زمین پاک

ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود و با هدف آگاهی رسانی برای ترویج مصرف کمتر پلاستیک، تولید زباله کمتر و مصرف کمتر انرژی‌های تجدید ناپذیر، با سازمان حفاظت محیط زیست همکاری می‌کند.
همکاری ایرانسل و سازمان محیط‌زیست به مناسبت روز جهانی زمین پاک

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امروز پنج‌شنبه ۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و همزمان با روزجهانی زمین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و سازمان حفاظت محیط زیست، با هدف «مصرف کمتر پلاستیک»، «تولید زباله کمتر» و «مصرف بهینه انرژی‌های تجدید ناپذیر» که منجر به «زمین پاک»، «طبیعتی سالم» و «آینده‌ای روشن» می‌شود، همکاری مشترکی را آغاز کردند.

این همکاری در نخستین گام، با پیگیری اهداف آموزشی، ترویجی و فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بر بسترهای آمادۀ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز شده است و در ادامه نیز فعالیت‌های دیگری را در بر خواهد گرفت.

روز جهانی زمین مطابق با ۲۲ آوریل، جنبشی بین‌المللی در حوزۀ محیط‌زیست است که برای «ارتقاء آگاهی»، «آموزش مسائل محیط‌زیست» و «ترویج فرهنگ حفاظت و پاسداری از زمین»، تلاش می‌کند. این جنش شعار سال جدید خود را «احیای زمین» انتخاب کرده است و در ایران نیز با شعار «احیای زمین؛ افزایش بهره‌وری برای توسعه» فعالیت‌های متعددی انجام خواهد پذیرفت.

به همین مناسبت، اولین اپراتور ارائه دهندۀ 5G در ایران و سازمان حفاظت از محیط‌زیست، همکاری‌های مشترکی را آغاز کرده‌اند تا در راستای هدف احیاء زمین، گام بردارند.

ایرانسل پیش از این نیز با هدف حفاظت از محیط زیست، از اسفندماه ۱۳۹۶، پروژۀ مشارکتی درختکاری را با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور آغاز کرده و همچنین علاوه بر برگزاری کمپین «حذف قبض کاغذی» در سال ۱۳۹۶، پروژه کاشت و نگهداری ۱۵هزار اصله نهال در فاصله سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ را با موفقیت ۹۵ درصد به اتمام رسانده و به سازمان منابع طبیعی تحویل داده است.

در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۹ نیز ایرانسل با همکاری بنیاد علوی، ۱۲ هزار و ۶۰۰ اصله نهال مثمر، در مناطقی از استان فارس و استان لرستان، در اختیار کشاورزان منطقه قرارداده است تا علاوه بر نتایج مستمر توسعۀ‌پایدار و حفظ خاک، به اقتصاد و معیشت خانوارها نیز کمک کرده باشد و روند اجرایی آن همچنان ادامه دارد.
کد مطلب: 64766
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام