۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۱۶
احتمالا از ابتدای سال 2022 عرضه می‌شود

گلکسی زد فولد تب با طراحی سه‌تاشو

ایتنا - با اینکه سری گلکسی زد فولد، در هر دو نسل اول و دومش، در واقع به عنوان تبلت نیز قابل استفاده هستند، ولی نسبت به تبلت‌های 10 تا 12 اینچی کوتوله محسوب می‌شوند.
گلکسی زد فولد تب با طراحی سه‌تاشو
با وجود حضور هواوی، موتورولا و حتی شیائومی، به سختی می‎توان منکر این شد که، دست‌کم فعلا، سامسونگ پیشتاز بازار گوشی تاشو است، بازاری که خودش خالق آن بوده است. این شرکت به زودی قصد ارائه مدل‌های نسل سوم از گوشیهای Galaxy Z Fold و Galaxy Z Flip را دارد ولی نشانه‌هایی وجود دارد که سامسونگ قصد ندارد در همین مقطع متوقف شود. سوای گوشی‌های آتی رول‌شونده، روشن است که این شرکت به دستگاه‌های تاشونده دیگری هم فکر می‌کند، که یکی از آنها احتمالا در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، ایده اصلی پشت گوشی تاشو عرضه دستگاهی است که بتواند هم یک گوشی و هم تبلت باشد بدون اینجا سایز یا حمل‌پذیری یک تبلت فدا شود. با اینکه گلکسی زد فولد، در هر دو نسل اول و دومش، در واقع به عنوان تبلت نیز قابل استفاده هستند، ولی نسبت به تبلت‌های 10 تا 12 اینچی کوتوله محسوب می‌شوند. از سوی دیگر، امثال گلکسی زد فولد با یک بار تا شدن چندان تناسبی با یک گوشی بودن پیدا نمی‌کنند.
 
یک راهکار برای این مساله طراحی سه‌تاشونده است؛ در این طراحی از سه لولا استفاده می‌شود که دستگاه را به سه قسمت تا می‌کنند. حتی پیش از آنکه سامسونگ در سال 2019 گلکسی فولد را عرضه کند مشخص بود که چنین ایده‌ای را، عمدتا از طریق پتنت‌ها، در سر می‌پروراند. البته TCL نیز در سال گذشته برای نخستین بار یک نمونه اولیه در حال کار را رونمایی کرد ولی احتمالا این سامسونگ خواهد بود که برای نخستین بار واقعا چنین دستگاهی به بازار عرضه خواهد کرد.

 

وبسایت Gizmochina، با همکاری خبرنگاری با نام Yogesh، فاش ساخته است که سامسونگ قصد دارد در سه ماهه نخست سال 2021 دستگاهی با نام Galaxy Z Fold Tab را عرضه کند. ممکن است این شرکت در طی رویداد رونمایی از Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 تیزری از این دستگاه نیز به نمایش در آورد.
 
انتظار می‌رود که این دستگاه دارای متریال قویتر UTG (شیشه فوق‌نازک) و همچنین مجهز به یک S Pen جدید دورگه باشد. 
 
کد مطلب: 64751
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام