۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۷
رپرتاژ آگهی

جشنواره رمضان ماهان نت : 4800 گیگ اینترنت پرسرعت

ماهان نت به مناسبت ماه رمضان 4800 گیگ اینترنت پرسرعت ADSL به کاربران علاقه مند عرضه می کند.
جشنواره رمضان ماهان نت : 4800 گیگ اینترنت پرسرعت
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ماهان نت که چندین سال هست در عرضه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL و TD-LTE به طور جدی فعالیت می کند، با انتشار اطلاعیه ای از عرضه 4800 چهار هزار و هشتصد گیگابایت اینترنت پرسرعت خبر داد. این شرکت که قبلاً سرویس های پرترافیکی را نیز عرضه می کرد، حال به مناسبت ماه رمضان بار دیگر با جشنواره شگفت انگیز دیگر آمد: اما این بار با 4800 گیگابایت اینترنت!

به گزارش روابط عمومی ماهان نت در جشنواره رمضان این شرکت، 4800 گیگابایت اینترنت ADSL با 2400 گیگابایت ترافیک داخلی، سرعت 16 مگابیت برثانیه و مدت شش ماه، تنها با قیمت 480 هزار تومان ارائه می شود.
ماهان نت می گوید در سالی که گذشت به دلیل شیوع فراگیر کرونا ویروس، افزایش نرخ دورکاری و افزایش چشمگیر سرانه مصرف اینترنت بین کاربران، وظیفه خود می داند که بسته هایی در نظر بگیرد تا در شرایط اقتصادی فعلی به کسب و کارها و افرادی که مصرف زیادی از اینترنت دارد، کمک کوچکی کرده باشد. ماهان نت در این شرایط برای متقاضیان اینترنت پرسرعت این جشنواره را درنظر گرفته است تا کاربران بدون نگرانی از اتمام حجم یا قیمت بالا به فعالیت های خود بپردازند و از سرعت و کیفیت اینترنت خود لذت ببرند. همچنین دغدغه افرادی که به تماشای آنلاین فیلم و سریال، بازی‌های آنلاین و غیره گرایش دارند، رفع خواهد شد.
 

مزیت های سرویس ماهان نت


ماهان نت از ارائه دهندگان خدمت اینترنت پرسرعت در کشور با پوشش شبکه های TD-LTE و ADSL است که در سراسر ایران  به ارائه خدمات اینترنت می پردازد و بیشترین پوشش دهی شبکه را دارد. از مهم ترین مزیت های سرویس اینترنت این شرکت، پشتیبانی آن است؛ تیم فنی ماهان نت در تمام ساعات هفته به صورت شبانه روزی از سحر تا افطار، از افطار تا سحر آمادگی پاسخگویی به مشتریان و رسیدگی به سوالات آن ها را دارند. از دیگر مزایای سرویس این شرکت، ارائه اینترنت TD-LTE برای آن دسته از کاربرانیست که به سرعت بالاتری تا 40 یا 80 مگابیت برثانیه نیاز دارند. گفتنی است در ایام ماه مبارک رمضان بسته های متنوعی برای سرویس های TD-LTE و  گیمینگ ماهان نت نیز در نظر گرفته شده است.
 
 

نحوه دریافت جشنواره رمضان ماهان نت


ماهان نت به ایتنا می گوید علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت به نشانی www.mahannet.ir تماس با شماره 1514 (بدون نیاز به شماره گیری کد شهر) از شرایط ویژه جشنواره ماه رمضان و نحوه خرید این سرویس باخبر شوند.
 
 
کد مطلب: 64749
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام