۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰

سبک‌آفرینی محتوایی به شیوه همراه اول؛ تولید برنامه‌های رمضان در بستر دیجیتال

ایتنا - از زمان شروع پاندمی کرونا، همراه اول، علاوه بر توسعه و گسترش زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی برای مشترکان، در زمینه تولید محتوای دیجیتال نیز گام‌های بلندی برداشته است.
سبک‌آفرینی محتوایی به شیوه همراه اول؛ تولید برنامه‌های رمضان در بستر دیجیتال

نخستین و بزرگترین اپراتور موبایلی کشور ‌در یک سال اخیر، به طور جدی در امر تولید محتوا ورود کرده و همسو با تحقق رویای دیجیتال و توسعه فناوری‌های بروزی مانند 5G، اقدام به محتواسازی ویژه و جدی در پلتفرم‌های دیجیتال می‌کند.
 
از زمان شروع پاندمی کرونا، همراه اول، علاوه بر توسعه و گسترش زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی برای مشترکان، در زمینه تولید محتوای دیجیتال نیز گام‌های بلندی برداشته است.
 
از جمله محتوای دیجیتالی که همراه اول تولید کرده،‌می توان از برنامه‌های ماه محرم سال گذشته و هیئت‌های آنلاین و ویژه برنامه موفق و پربیننده منو بشناس در نوروز امسال بوده است.
 
همچنین دو روز تا آغاز ماه رمضان امسال که همچنان درگیر ویروس کرونا هستیم، همراه اول ویژه برنامه مهنا (به معنای گوارا) را در روزهای دوشنبه ۲۳ فروردین و سه شنبه ۲۴ فروردین در ساعت ۲۱ از طریق روبیکا و با اجرای مژده لواسانی، روایتگری حامد عسکری، مداحی حمید علیمی و همچنین سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی سرلک پخش کرد.
 
ویژه برنامه «مهنا» که اقدامی در راستای آماده‌سازی مردم برای ورود به ماه مبارک رمضان جهت بهره‌برداری حداکثری از فیوضات رمضان الکریم بود، توسط تیمی متمرکز و متخصص از همراه اول و روبیکا در کربلای معلی ضبط شده بود.
 
همراه اول با در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های لازم زیرساختی و ارتباطی به سوپر اپ روبیکا، تمام سعی خود را برای ایجاد فرصتی مناسب و درخور ایام ماه مبارک رمضان و غنی‌سازی محتوای فضای دیجیتال کشور انجام می‌دهد تا مردم در دوران خانه‌نشینی و حفظ پروتکل‌های بهداشتی، با کمترین دغدغه بتوانند تک تک لحظات معنوی این ماه را همراهی کنند؛ نمونه دیگری از این اقدامات محتوایی تولید برنامه «قرار سحر» است که در تمامی شب های ماه رمضان از کنار حریم ملکوتی امام رضا(ع) پخش می شود.
 
 
کد مطلب: 64723
برچسب ها: همراه اول
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام