کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

پرداخت‌یار دیجی‌پی، نیاز همه کسب‌وکارهای آنلاینی که در مسیر رشد هستند

29 فروردين 1400 ساعت 12:29

شما هم اگه صاحب فروشگاه اینترنتی یا کسب‌وکار آنلاینی هستید که از کاربرها و مشتری‌های خودتون پولی دریافت می‌کنید، می‌تونید از درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی استفاده کنید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



دیجی‌پی سرویس پرداخت‌یاری رو هم به خدمات خودش اضافه کرده. با این سرویس دیجی‌پی، همه فروشگاه‌های اینترنتی کوچک تا بزرگ، می‌تونن بدون نیاز به گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی یا هر مجوز دیگه‌ای، درگاه پرداخت واسط داشته باشن و تراکنش‌های وب‌سایت خودشون رو با خیال راحت مدیریت کنن.

پرداخت‌یار دیجی‌پی از بانک مرکزی مجوز فعالیت داره. بر اساس این مجوز، پرداخت‌یار دیجی‌پی می‌تونه همه متقاضیان حقیقی و حقوقی که شرایط موردنیاز رو دارن، به شبکه پرداخت الکترونیک کشور متصل بکنه.

شما هم اگه صاحب فروشگاه اینترنتی یا کسب‌وکار آنلاینی هستید که از کاربرها و مشتری‌های خودتون پولی دریافت می‌کنید، می‌تونید از درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی استفاده کنید. برای این کار، کافی است به صفحه پرداخت‌یار مراجعه کرده و فرم درخواست درگاه واسط رو تکمیل کنید.
کارشناس‌های دیجی‌پی بعد از ثبت اطلاعات، با شما تماس گرفته و مدارک و سایر اطلاعات رو دریافت می‌کنن. در قدم بعدی درخواست شما برای دریافت درگاه پرداخت واسط رو بررسی می‌کنن؛ اگه همه موارد منطبق با شرایط باشه، درخواست صدور ترمینال رو به شرکت‌های خدمات پرداخت الکترونیکی (psp) ارسال می‌کنن.

بعد از صدور ترمینال هم اطلاعات رو برای شرکت شاپرک ارسال می‌کنن. کارشناس‌های شاپرک درخواست رو بررسی کرده و در صورت تأیید، درگاه برای شما فعال می‌شه. بعد از راه‌اندازی و فعال شدن درگاه روی وب‌سایت، مشتری‌های شما با انجام امن و سریع تراکنش‌ها، می‌تونن هزینه کالا یا خدماتی رو که از شما دریافت می‌کنن، به‌راحتی پرداخت کنن.
 
درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی چه ویژگی‌هایی دارد؟
سرویس پرداخت‌یاری دیجی‌پی ویژگی‌های زیادی داره که اون رو به انتخاب ایده‌آلی برای همه کسب‌وکارهای فعال در حوزه خریدوفروش کالا و عرضه خدمات تبدیل کرده‌اند.
از مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی می‌شه به این موارد اشاره کرد:

•    با پرداخت‌یاری دیجی‌پی در هزینه و زمان صرفه‌جویی می‌کنید.
•    با درگاه واسط دیجی‌پی امنیت و سرعت بالا رو تجربه می‌کنید.
•    درگاه پرداخت واسط نیازی به نماد اعتماد الکترونیکی یا هیچ مجوز دیگه‌ای نداره.
•    راه‌اندازی درگاه پرداخت دیجی‌پی هزینه‌ای برای شما نداره.
•    دیجی‌پی تسویه حساب خودکار و روزانه داره.
•    پشتیبانی دیجی‌پی هم واقعا حرفه‌ای است.

با توجه به همه ویژگی‌هایی که برای درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی گفتیم، شما می‌تونید با خیال راحت از خدمات پرداخت‌یار دیجی‌پی استفاده کنید.

تراکنش‌های موفقی که با استفاده از این درگاه واسط روی وب‌سایت شما انجام می‌شه، نه‌فقط خیال شما رو راحت می‌کنه، بلکه اطمینان مشتری‌ها رو هم به‌دنبال داره، چون دیگه گرفتار تراکنش‌های ناموفق نمی‌شن! همه این‌ها، باعث می‌شن کسب‌وکار شما در مسیر رشد قرار بگیره و اعتبار بیشتری کسب کنه.
 
 


کد مطلب: 64722

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64722/پرداخت-یار-دیجی-پی-نیاز-همه-کسب-وکارهای-آنلاینی-مسیر-رشد-هستند

ايتنا
  https://www.itna.ir