۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۱

پیشنهاد T-Mobile؛ تعویض گوشی‌های قدیمی با گوشی‌های 5G

ایتنا - این پیشنهاد ویژه برای هر دو دسته مشتریان جدید و فعلی پس‌پرداختی تی‌موبایل ارائه شده است و هرگونه اسمارتفونی که هنوز در شرایط کار کردن قرار دارد، از جمله مدل‌های قدیمی و حتی گوشیهای تاشوی قدیمی، را شامل می‌شود.
پیشنهاد T-Mobile؛ تعویض گوشی‌های قدیمی با گوشی‌های 5G
اپراتور مخابراتی T-Mobile از یک طرح جدید پیشنهاد ارتقاء رایگان گوشی 5G و همچنین طرح «مبادله نامحدود بزرگ» خبر داد، برنامه‌ای که به مشتریان غیرنامحدود رقبای این شرکت فرصت رو آوردن به طرح نامحدود تی‌موبایل را در ازاء دقیقا همان هزینه‌ای که در فعلا می‌پردازند می‌دهد. این شرکت پیش از این هم از راه‌اندازی اینترنت  T-Mobile’s Homeو تعهدش به اجرای طرح T-Mobile Hometown 5G برای جوامع روستایی آمریکا خبر داده بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، طرح «ارتقاء رایگان 5G» به آمریکایی‌ها فرصتی برای تعویض تلفن غیر 5G فعلیشان با یک گوشی گلکسی A32 5G سامسونگ می‌دهد. این پیشنهاد ویژه برای هر دو دسته مشتریان جدید و فعلی پس‌پرداختی تی‌موبایل ارائه شده است و هرگونه اسمارتفونی که هنوز در شرایط کار کردن قرار دارد، از جمله مدل‌های قدیمی و حتی گوشی‌های تاشو، را شامل می‌شود.
 
جنبه «رایگان» این طرح به معنای خرید اقساطی اعتباری 24 ماهه به جای پرداخت یکجا است، که عملا باعث می‌شود که مشتریان برای چنین مدتی به استفاده از خدمات این اپراتور وفادار بمانند. در کنار آن، این شرکت پروموشنی را با عنوان «مبادله نامحدود» عرضه کرده است که مصرف‌کنندگانی را هدف قرار داده که همچنان در حال استفاده از طرح سلولار دیتای‌محدود هستند.
 

در این حالت، به مشتریانی که در حال استفاده از طرح‌های رقبای تی‌موبایل هستند فرصتی برای جهش به طرح دیتای نامحدود این شرکت با 5G با «همان قیمت یا حتی قیمت بهتر» از آنچه در حال حاضر برای طرح‌های دیتای محدودشان پرداخت می‌کنند داده می‌شود. این پروموشن برای تمام مشتریان سابق اسپرینت (تی‌موبایل اکنون مالک اسپرینت شده است) و همچنین همه مشتریان پس‌پرداختی تی‌موبایل نیز قابل استفاده است.
 
بنا بر اعلام تی‌موبایل، طرحهای ارتقاء به گوشی 5G و مبادله نامحدود از 18 آوریل آغاز می‌شود و تا پایان سال 2021 قابل دسترسی خواهند بود. در کنار این خبرها، طرح اینترنت خانگی تی‌موبایل نیز اعلام شد. با آغاز این طرح، مصرف‌کنندگانی که در محلهایی زندگی می‌کنند که این شرکت پوشش 5G دارد می‌توانند از شبکه آن برای دستیابی به اینترنت پرسرعت در خانه بهره‌مند شوند.
 
 
کد مطلب: 64718
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام