۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۲

افزایش احتمال ساخت Apple Car توسط ال‌جی

ایتنا- به نظر می‌رسد که اپل این بار برای ساخت فناوری Apple Car شریک در خوری پیدا کرده است و به زودی این کار را به ال جی واگذار خواهد کرد.
افزایش احتمال ساخت Apple Car توسط ال‌جی
به نظر می‌رسد که اپل این بار برای ساخت فناوری Apple Car شریک در خوری پیدا کرده است و به زودی این کار را به ال‌جی واگذار خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  webpronews، اپل به احتمال بسیار زیاد در تلاش است که در طی قراردادی، ساخت Apple Car را به کمپانی ال‌جی واگذار کند.
 
 شایعه هایی که در این رابطه در برخی سایت‌های خبری منتشر شده است حاکی از آن است که کمپانی اپل سال هاست که در قالب پروژه‌ای کد گذاری شده به نام Project Titan به دنبال ساخت Apple Car است. این کمپانی در ابتدای سال قصد داشت تا انجام این کار را هیوندای بسپارد اما مذاکرات در این رابطه بی نتیجه ماند.

 
 
 
یکی از مشکلات سر راه مذاکرات رازدار نبودن هیوندای بود. این کمپانی بدون آگاهی از قانون نا نوشته اپل مبنی بر مخفی بودن همکاری با سایر شرکت‌ها در همان ابتدای آغاز مذاکرات تایید کرد که احتمالا با اپل در زمینه ساخت Apple Car همکاری خواهد کرد. البته این خودروساز بلافاصله حرفش را پس گرفت اما در هر صورت آب رفته به جوی بازنگشت و اپل از مذاکرات خارج شد.
 
با این حال به نظر می‌رسد که اپل در این زمینه شریک دیگری پیدا کرده است و قصد دارد با ال‌جی همکاری‌هایی را آغاز کند. البته ال‌جی در این راه تنها نخواهد بود و کمپانی کانادایی ماگنا اینترنشنال نیز او را یاری خواهد کرد. با این حال پیش از آغاز هر کاری باید قرارداد با اپل نهایی شود.
 
البته جالب است بدانید که ال‌جی این بار اشتباه هیوندای را تکرار نکرد و در رابطه با قرارداد احتمالی با اپل سخنی به میان نیاورد. شاید همین امر درصد موفقیت شراکت این دو کمپانی را بیش از پیش تقویت کند.
 
کد مطلب: 64696
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام