کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

بهترین شارژر و باتری موبایل را از امگا باتری بخرید

25 فروردين 1400 ساعت 16:15

ممکن است تصور کنید که شارژر تقلبی تاثیرات منفی چندانی نخواهد داشت. این درحالی است که شارژرهای تقلبی علاوه بر ایجاد مشکل و خرابی در موبایل امکان آتش سوزی موبایل را نیز ایجاد می‌کنند.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



خرابی شارژر یا باتری یکی از معضلات دارندگان گوشی می‌باشد، به طوریکه بعد از مدتی مجبورند به خرید شارژر هواوی یا هر مارک دیگری بپردازند. خرابی باتری و شارژر هواوی می‌تواند علت‎‌های مختلفی داشته باشد اما چیزی که اهمیت دارد این است که بعد خرابی به سراغ فروشندگان کالاهای تقلبی نروید و باتری یا شارژر اصل را از نوع تقلبی‎‌اش تشخیص دهید.

قبل از خرید یک شارژرهواوی  یا باتری با کیفیت میبایست نحوه نگه‎‌داری از آن را بدانید چراکه حتی اگر بهترین باتری و یا شارژر را تهیه کنید بازهم ممکن است در اثر بی احتیاطی خراب شوند. توصیه‎‌هایی که در خصوص افزایش طول عمر باتری وجود دارند شامل، شارژ نکردن گوشی وقتی شارژ آن بین 30 تا 80 درصد است؛ جلوگیری از افزایش و یا کاهش زیاد دما در گوشی و یا باتری؛ عدم استفاده از برنامه‌‎های سنگین چه در هنگام شارژ و چه درحالت عادی؛ کاهش روشنایی گوشی و... می‌باشد. رعایت این نکات در افزایش طول عمر باتری شما بسیار تاثیرگزار می‎‌باشد. خوب است بدانید که کارکردن با گوشی در هنگام شارژ آسیبی به باتری نمی‌زند اما چون بعضی از برنامه‌‎ها سبب افزایش دمای آن می‌شوند بهتر است اینکار را انجام ندهید. اما نکته‎‌ای که وجود دارد این است که پس از خریداری باتری مورد نظر خود به طور مستقیم چندین ساعت آن را در معرض جریان برق قرار ندهید و در ساعات شارژ کردن آن وقفه بیاندازید و از گرم شدن باتری خودداری کنید. در واقع مهم ترین عامل خرابی باتری افزایش دمای آن به علت‌های مختلف است.

مراقبت از شارژر
شارژر که در واقع تغذیه دهنده گوشی ما محسوب می‌شود آنقدر اهمیت دارد که در صورت خرابی و نبود آن استفاده از گوشی همراه هم ممکن نیست.  به همین دلیل میبایست پس ازخرید شارژر هواوی یا سامسونگ و... در نگه داری آن دقت کافی را به خرج دهید. یکی از بخش‎‌های شارژر که معمولا دچار آسیب می‌شود کابل آن است. پس سعی کنید با احتیاط هر چه تمام‌تر با آن رفتار کنید و هنگام پیچیدن آن اگر کابل قابل جداسازی از سر شارژر است آن را جداکنید و بعد رول کنید. نکته بعدی این است که حتما در صورت عدم استفاده از شارژر آن را از برق جدا کنید تا هم شارژری سالم داشته باشید و هم از گوشیتان محافظت شود و همانند باتری سعی کنید از بالا رفتن دمای شارژر خود جلوگیری نمایید و در نتیجه از آن محافظت کنید.(قیمت شارژر هواوی در امگا باتری)

تشخیص باتری اصل وتقلبی
یکی از موضوعاتی که در بحث تشخیص باتری اصل یا تقلبی مطرح می‌شود نوشته‌های روی باتری و یا روی جعبه است. درصورتیکه باتری از نوع تقلبی باشد ممکن است نوشته‌‎ها واضح نباشند و قابلیت خواندن نداشته باشند و یا حتی برعکس گاهی از حالت معمول بسیار پررنگ‌تر باشند. یکی از اطلاعاتی که روی باتری و جعبه حک می‌شود تاریخ تولید آن است که در باتری‌‎های تقلبی گاها این تاریخ‎‌ها متفاوت می‌باشند. تمامی اطلاعات باتری روی یک برچسب نقره‎‌ای و سیاه درج شده است که در باتری اصل این برچسب کاملا صاف و بدون هیچ برآمدگی یا چروک شدگی روی باتری کاملا چسبیده است. از آنجا که در تولید باتری‎‌های اصل دقت و ظرافت کافی به خرج داده می‌شود این باتری‎‌ها کاملا دقیق هستند و هیچ گونه ناهمگونی در آن‌‎ها یافت نمی‌شود.

تشخیص شارژر اصل و باکیفیت
ممکن است تصور کنید که شارژر تقلبی تاثیرات منفی چندانی نخواهد داشت. این درحالی است که شارژرهای تقلبی علاوه بر ایجاد مشکل و خرابی در موبایل امکان آتش سوزی موبایل را نیز ایجاد می‌کنند. اما چگونه شارژر هواوی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟ برای تشخیص آن نیاز است به یک سری نکات توجه شود این نکات شامل وجود غلط املایی برروی آداپتور شارژر تقلبی، پایین بودن وزن شارژر از 40 گرم، مات بودن قاب شارژر، داغ شدن بیش از اندازه آداپتور، عدم وجود برجستگی در دوشاخه، کیفیت پایین کابل و... می‌باشند.
 
یکی از روش‎‌هایی که به شما کمک می‌کند تا شارژر هواوی و باتری با کیفیت و اصل تهیه کنید، خرید از فروشگاه‌های معتبری چون امگا باتری است. برای اطلاع از قیمت شارژر هواوی در امگا باتری می‌توانید وارد این سایت شوید و باتری هواوی را از اینجا بخرید. اگر دوست دارید همزمان با اصل بودن کالای شما قابلیت تعویض و ضمانت هم داشته باشد باتری هواوی خود را از اینجا بخرید.
سایت تخصصی امگا باتری با اینکه فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است ولی توانسته یکی از معتبرترین و پر مخاطب‌ترین سایت‎‌های ایرانی باشد. در این سایت علاوه بر برسی ویژگی‌های محصولات می‌توانید از قیمت‎‌ آن نیز اطلاع یابید. از دیگر مزیت‌های مثبت امگا باتری امکان پرسش و پاسخ با مدیران سایت و کاربران و در نتیجه حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می‌باشد. برای مراجعه به امگا باتری می‌توانید به آدرس  omegabattery.ir مراجعه نمایید.
 
 


کد مطلب: 64690

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64690/بهترین-شارژر-باتری-موبایل-امگا-بخرید

ايتنا
  https://www.itna.ir