۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۰۰

قطع دسترسی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به نرم‌افزار فیلم و تلویزیون گوگل پلی

ایتنا- کمپانی گوگل تصمیم گرفته است که دسترسی بسیاری از پلتفرم‌های تلویزیون هوشمند به نرم‌افزار فیلم و تلویزیون گوگل پلی را قطع کند.
قطع دسترسی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به نرم‌افزار فیلم و تلویزیون گوگل پلی
کمپانی گوگل تصمیم گرفته است که دسترسی بسیاری از پلتفرم‌های تلویزیون هوشمند به نرم‌افزار فیلم و تلویزیون گوگل پلی را قطع کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  sammobile، گوگل از زمان عرضه گوگل تی وی در سال گذشته میلادی تغییراتی را در خدمات مرتبط با تلویزیون‌های هوشمند خود ایجاد کرده است و به نظر می‌رسد که این کمپانی بار دیگر تصمیم بزرگی را در این رابطه اتخاذ کرده است.
 
کمپانی گوگل به تازگی اعلام کرد که به زودی نرم‌افزار فیلم و تلویزیون گوگل پلی را برای بسیاری از پلتفرم‌های هوشمند نظیر تایزن سامسونگ غیر فعال خواهد کرد. با این حال فیلم‌های خریداری شده از گوگل همچنان روی نرم‌افزار دیگری قابل مشاهده هستند.


 
 
 

 نرم‌افزار فیلم و تلویزیون گوگل پلی در تاریخ 15 ژوئن سال 2021 از پلتفرم‌های تلویزیون هوشمند تایزن سامسونگ، وب او اس ال جی، روکو و ویزیو حذف خواهد شد. با این حال، کاربران هنوز می‌توانند از طریق نرم‌افزار یوتیوب به محصولاتی که خریداری کرده اند، دسترسی داشته باشند. کاربران برای دسترسی به محتوای خود می‌بایست به سر برگ Library نرم‌افزار یوتیوب رفته و روی بخش Your movies and shows کلیک کنند.
 
محتوای Family Library و Credits گوگل پلی همچنان روی نرم‌افزار یوتیوب قابل استفاده است اما محتوایی که از طریق یوتیوب خریداری شده است را نمی توان به صورت خانوادگی به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، سرویس قفل محتوای دیجیتال Movies Anywhere که اخیرا برای پلتفرم تلویزیون هوشمند سامسونگ عرضه شده است می‌تواند قیلم‌های خریداری شده از طریق سرویس فیلم و تلویزیون گوگل پلی را پخش کند.
 
این غول فناوری همچنین برای مشتریان بلند مدت خود یک کد تشویقی عرضه کرده است که می‌توان از آن برای خرید یک فیلم به صورت رایگان استفاده کرد. این کمپانی در حال حاضر در تلاش است که استفاده از سرویس‌های یوتیوب، یوتیوب موزیک و یوتیوب تی وی  را در میان کاربران تلویزیون‌های هوشمند افزایش دهد. اگرچه سرویس فیلم و تلویزیون گوگل پلی هنوز به صورت کامل متوقف نشده است اما در نهایت با نرم‌افزار گوگل تی وی جایگزین خواهد شد.
 
کد مطلب: 64686
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام