کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رپرتاژ آگهی

معرفی بهترین سپراتور در امگا ابزار

24 فروردين 1400 ساعت 15:04

سپراتور یا جداکننده، یک ماشین ‌مکانیکی است که به عنوان جداکننده هوا، روغن و آب می‌باشند. مانند یک سانتریفیوژ عمل کرده و ماده‌های مختلف در یک مخلوط را از هم جدا می‌کند. یکی از کاربردهای فراوان این دستگاه در تعمیر گوشی‌های هوشمند است.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



این رو‌زها کاربران زیادی از شکستگی و یا خراش‌های مختلف ناشی از برخورد اشیاء یا اجسام سنگین به گوشی همراه خود ناراحت هستند. این ایرادات کارکرد روزانه شان را با خلل مواجه کرده است. چه بسا در این شرایط اقتصادی نامناسب، برای تعویض گوشی خود متحمل هزینه‌های زیادی می‌شوند. در صورتی که اگر با سپراتور و عملکرد آن آشنایی داشته باشند، هزینه‌های خود را برای نو کردن گوشی‌ها به حداقل رسانده و قابلیت‌های تلفن همراه خود را مثل روز اول دریافت خواهند کرد. در ادامه به معرفی دستگاه سپراتور و برخی از برندهای آن خواهیم پرداخت و اینکه این دستگاه را از کجا می‌توان تهیه نمود، برای شما خواهیم گفت. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی دستگاه سپراتور (Separator Machine)
سپراتور یا جداکننده، یک ماشین ‌مکانیکی است که در سیستم فیلتراسیون به عنوان جداکننده هوا، روغن و آب می‌باشند. مانند یک سانتریفیوژ عمل کرده و ماده‌های مختلف در یک مخلوط را از هم جدا می‌کند. این دستگاه در صنایع مختلفی خصوصا صنعت شیر و روغن کاربرد دارد. یکی از کاربردهای فراوان این دستگاه در تعمیر گوشی‌های هوشمند است.

کاربرد سپراتور یا همان تنور ال سی دی که در اندازه‌های 7 اینچی و 12 اینچی و 14 اینچی طراحی و ساخته می‌شوند، مناسب حرارت دادن به نمایشگر موبایل و جدا کردن گلس صفحه‌ی نمایش از تاچ گوشی مورد نظر می‌باشد که این دستگاه کا‌رآمد به جز جدا کردن گلس از تاچ در زمینه‌ی جدا کردن درب پشت گوشی، تعویض باطری موبایل و تعویض تاچ ال سی دی نیز کاربرد دارد. امگا ابزار در تلاش است بهترین نوع سپراتور را در اختیاران تعمیرکاران قرار دهد.

ویژگی‌های دستگاه سپراتور شامل نوع کارایی و قدرت پمپ مکش، نوع و اندازه‌ی صفحه‌ی گرمایش می‌باشد. از دیگر ویژگی‌ها و نکات قابل توجه برای خرید می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
- اندازه‌ی صفحه‌ی حرارتی
- جنس صفحه‌ی حرارتی
- گرم شدن صفحه حرارتی به صورت یکنواخت
- مدت زمان گرم‌شدن و رسیدن به دمای مطلوب
- مدت زمان سرد‌شدن صفحه گرمایشی
- میزان دمای تولید شده
- قدرت پمپ مکنده
- ابعاد و وزن سپراتور
از جمله برندهای معروف می‌توانیم به سپراتور سانشاین و یاکسون اشاره کنیم. معمولاً مدل سانشاین با پمپ مکش قوی‌تری طراحی و تولید می‌شود و پمپ مکش در سپراتورهای یاکسون ضعیف‌تر است.

در ادامه چند نمونه از بهترین سپراتورهای معروف را معرفی می‌کنیم که می‌توانید از فروشگاه امگا ابزار تهیه نمایید.

1- سپراتور و تنور LCD و تاچ بردار یاکسون Yaxun YX-943
ویژگی‌های برجسته این محصول عبارتند از:
- حداکثر دمای خروجی 200 درجه سانتیگراد
- صفحه حرارتی 7 اینچی
- مکش و وکیوم قوی
- جنس صفحه حرارتی فلز برنج
-  صفحه نمایش دیجیتال
- محیط کاری: 19* 11سانتیمتر

2- تنور LCD و تاچ بردار 7 اینچی سانشاین مدل Sunshine S-918
ویژگی‌های برجسته این محصول عبارتند از:
- مناسب برای: اندازه تا 7 اینچ
- کیفیت: اصلی

3- سپراتور و تاچ بردار سانشاین مدل Sunshine S-918N
ویژگی‌های برجسته این محصول عبارتند از:
- وزن مخصوص 3 کیلوگرم
- توان مصرفی 250 وات
- مناسب برای اندازه 7 اینچ
- کیفیت: اصلی

4- سپراتور مخصوص گوشی آیفون Yaxun YX-991
ویژگی‌های برجسته این محصول عبارتند از:
- وزن محصول 2.85 کیلوگرم
- توان مصرفی 400 وات
- محدوده‌ی حرارتی 50 تا 120 درجه سانتیگراد
- کیفیت: اصلی

سپراتور را از کجا تهیه کنم؟
امگا ابزار با چند سال سابقه فعالیت و ارائه خدمات مطلوب توانسته است اعتماد خریداران را جلب و انواع محصولات سپراتور با برندهای معروف، هیتر و هویه، لوپ و میکروسکوپ، مولتی متر، منبع تغذیه، پیچ گوشتی، التراسونیک و باتری موبایل در اختیار خریداران قرار دهد که می‌توانید همه این ابزار را از امگا ابزار تهیه نمایید.
از ویژگی‌های منحصر به فرد و نکات قابل توجه امگا ابزار، ضمانت 7 روزه فروش انواع سپراتور جهت اطمینان از نوع محصول و کارکرد فوق‌العاده آن است که خریدار را نسبت به جنس خریداری شده مطمئن می‌نماید. مشاوره و پشتیبانی‌های بعد از فروش، اعتماد بسیاری در نزد تعمیرکاران گوشی‌های همراه بوجود آورده است که هر زمان که بخواهید می‌توانید سپراتور را از اینجا بخرید. امگا ابزار یعنی خرید ابزار و لوازم تعمیرات موبایل با اطمینان از کیفیت و ضمانت بازگشت وجه.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت https://omegaabzar.com مراجعه نمایید.
 
 


کد مطلب: 64677

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64677/معرفی-بهترین-سپراتور-امگا-ابزار

ايتنا
  https://www.itna.ir