۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۴۳

گلکسی اس 21 FE : طراحی محافظه‌کارانه سامسونگ

ایتنا- به تازگی تصاویری از یک همراه هوشمند جدید برند سامسونگ در اینترنت منتشر شده است که برخی آن را به گلکسی اس 21 FE نسبت می‌دهند.
گلکسی اس 21 FE : طراحی محافظه‌کارانه سامسونگ
به تازگی تصاویری از یک همراه هوشمند جدید برند سامسونگ در اینترنت منتشر شده است که برخی آن را به گلکسی اس 21 FE نسبت می‌دهند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، پیش از این شایعاتی در رابطه با عرضه تلفن همراه هوشمند جدیدی از سامسونگ شنیده شد و امروز هم تصاویر اولیه از این همراه هوشمند که گلکسی اس 21 FE نام دارد در اینترنت دیده شد.
 
افشاگری مشهور به نام OnLeaks به تازگی رندرهایی از گلکسی اس 21 FE را در اینترنت منتشر کرده است و در این تصاویر به نظر می‌رسد که طراحی این محصول با نمونه‌های فعلی نسل گلکسی اس 21 چندان تفاوت ندارد و تنها تغییرات اندکی در ظاهر آن اعمال شده است.
 
 
 
این همراه هوشمند مقرون به صرفه جدید احتمالا به نسخه عادی گلکسی اس 21 شباهت زیادی خواهد داشت و بدنه آن از جنس پلاستیک مشابه شیشه خواهد بود. همچنین برآمدگی ماژول دوربین در بدنه پشتی گلکسی اس 21 FE نشان از طراحی سنتی و محافظه کاری سامسونگ در این رابطه دارد.
 
احتمال دارد که گلکسی اس 21 FE مانند گلکسی اس 20 FE از صفحه نمایشی در اندازه 6.4 اینچی، دوربین سه گانه و یک سوراخ برای دوربین سلفی بهره مند باشد. مشخصات داخلی این همراه هوشمند در افشاگری حال حاضر دیده نمی شود اما گمانه زنی‌های پیش از این حاکی از آن بودند که نقطه قوت این دستگاه استفاده از پردازنده به کار رفته در گلکسی اس 20 و صفحه نمایشی 120 هرتزی است. به این ترتیب انتظار می‌رود که این گجت با پردازنده اسنپ دراگون 888 به بازار عرضه شود.
 
با این حال فعلا مدت زمان زیادی تا عرضه این همراه هوشمند باقی مانده است. سامسونگ در سال میلادی گذشته عرضه گلکسی اس 20 FE را تا ماه سپتامبر به تعویق انداخت و همچنین انتظار می‌رود که این همراه هوشمند نیز در حدود ماه سپتامبر سال میلادی جاری به بازار عرضه شود.
 
کد مطلب: 64666
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام