۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۱
رپرتاژ آگهی

چگونه می توان با درب اتوماتیک امنیت ساختمان را بالا برد؟

استفاده از درب های اتوماتیک سبب شد که بسیاری از افراد بتوانند بدون هیچ دغدغه ای از دزدیده شدن اموال خود، با مدرن کردن درب های ورودی ساختمان ها زیبایی منحصر به فردی را به فضا ببخشند.
چگونه می توان با درب اتوماتیک امنیت ساختمان را بالا برد؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بسیاری از افراد در تلاش هستند تا از طریق استفاده کردن از درب اتوماتیک در خانه خود، امنیت ساختمان خود را بالا ببرند. استفاده از درب اتوماتیک می تواند این امکان را به شما بدهد که به راحتی درب را باز و بسته کنید و به افرادی که قصد سرقت دارند اجازه ورود ندهید. در بسیاری از موارد دیده شده است که این نوع درب ها توسط یک ریموت کار می کند که سبب شده شما با دیدن فردی که قرار است وارد فضا شود به راحتی به او اجازه ورود و خروج بدهید. بنابراین یکی از موثرترین راه ها برای اینکه بتوانید به راحتی از این نوع درب ها استفاده نمایید این است که درب های معمولی و مکانیکی خود را به درب های اتوماتیک مجهز نمایید. استفاده از این مدل درب ها سبب شده که دیگر امنیت افراد و اموال آنها به خطر نیفتد. استفاده از درب های اتوماتیک سبب شد که بسیاری از افراد بتوانند بدون هیچ دغدغه ای از دزدیده شدن اموال خود، با مدرن کردن درب های ورودی ساختمان ها زیبایی منحصر به فردی را به فضا ببخشند.

کدامیک از درب های  اتوماتیک می تواند برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد؟
بسیاری از افراد از انواع درب های اتوماتیک برای فضاهای گوناگون خانه خود استفاده می کنند، بنابراین شما می توانید از این نوع درب ها و انواع مختلف آن ها در فضاهای مختلفی از ساختمان ها استفاده نمایید. به طور کلی درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارد که می توان از آن ها در فضاهای گوناگونی استفاده نمود. درب های تلسکوپی، درب های اتوماتیک شیشه ای، درب های اتوماتیک مخصوص پارکینگ ها، درب اتوماتیک تاشو، درب اتوماتیک مثلثی و انواع کرکره های برقی می تواند از انواع درب های اتوماتیک به شما رود که بسیاری از افراد برای فضاهای گوناگون خود از انواع آن ها استفاده می کنند. حال اگر شما نیز قصد دارید که این نوع درب ها را خریداری نمایید می توانید به سایت دیاکودر مراجعه کرده و از تمامی محصولات این مجموعه دیدن کرده و یکی از انواع آن را خریداری نمایید.
 

مزایای استفاده از درب های اتوماتیک
بسیاری از افراد در تلاش هستند تا از درب های اتوماتیک در ساختمان های خود استفاده نمایند. حال ما قصد داریم تا از مزایای این نوع درب ها در فضاهای مختلف برای شما بگوییم تا بتوانید با آسودگی خاطر یکی از انواع آن ها را انتخاب و خریداری نمایید

●    دسترسی راحت
●    تنوع در انواع درب های اتوماتیک 
●    سرعت بالای باز و بسته شدن درب ها 
●    داشتن ریموت برای درب های اتوماتیک 
●    جلوگیری از سرقت اموال مردم 
●    کنترل رفت و آمدها 
●    استفاده از شیشه های سکوریت شده 
●    استفاده از شیشه های مقاوم در برابر  ضربه 


استفاده از درب های اتوماتیک برای کدام یک از فضاها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد؟
استفاده از درب های اتوماتیک می تواند سبب شود که بسیاری از افراد بتوانند علاوه بر بالا بردن ایمنی خود و سایر افراد، زیبایی خاصی را به فضای اطراف خود ببخشند. از این نوع درب ها می توان در فضاهای گوناگونی استفاده کرد. استفاده از این درب های مدرن در فضاهای زیر بیشتر به چشم می خورد.
●    فروشگاه ها
●    بوتیک ها
●    درمانگاه ها
●    بیمارستان ها 
●    هتل ها 
●    آزمایشگاه ها 
●    مراکز رادیولوژی و سونوگرافی 


قیمت درب اتوماتیک به چه عواملی بستگی دارد؟
بسیاری از افراد در تلاش هستند تا از درب های مدرن و اتوماتیک استفاده نمایند. حال مهمترین مسئله برای افرادی که قصد دارند از این نوع درب ها استفاده نمایند قیمت است، چرا که قیمت می تواند سبب شود که قدرت انتخاب شما محدود شود. قیمت این نوع درب ها می تواند به عوامل زیادی نظیر نوع درب، تعداد لت های استفاده شده در آن، داشتن ریموت کنترل، داشتن چشمی، نوع عدسی بکار رفته شده در چشمی و سرعت باز و بسته شدن درب بستگی دارد. از این رو هر چه امکانات و قابلیت های درب اتوماتیک بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. همانطور که میدانید متراژ فضاهایی که از این نوع درب ها در آن جا استفاده می شود بسیار مهم است و متراژ شیشه ای که در این فضا استفاده می کنید می توانید سبب بالا رفتن قیمت درب اتوماتیک بشود.
 

استفاده از ریموت برای درب های اتوماتیک چه مزایایی دارد؟
درب اتوماتیک همانطور که از نامش پیدا است، با استفاده از انرژی الکتریکی و همچنین واکنش ‌های شیمیایی کار می کند. کرکره‌ های برقی برای اینکه راحت تر باز و بسته شوند، به یک ریموت هم متصل می شوند، تا این امکان برای عابران وجود داشته باشد، که به نوعی بر کنترل از راه دور هم مسلط باشند. استفاده از ریموت ها برای درب های اتوماتیک می تواند به عنوان یک مزیت بسیار مهم قلمداد شود. استفاده از ریموت سبب شده که شما بتوانید تمامی رفت و آمدها را کنترل کرده و سبب شوید که افراد ناشناس وارد ساختمان شما نشوند.
 

بنابراین:
درب اتوماتیک و استفاده از آن ها می تواند این امکان را به شما بدهد که به راحتی به هیچ فرد نا آشنایی اجازه ورود به ساختمان را ندهید. استفاده از این درب ها سبب شده که تماس دستی با در و دستگیره های آن وجود نداشته باشد و شما بتوانید به راحتی بدون هیچ تماس دستی رفت و آمد کنید. استفاده از این درب ها در تمامی فضاها امکان پذیر بوده و شما می توانید برای فضاهایی مانند فروشگاه ها، هتل ها، آزمایشگاه ها و درمانگاه ها از آن استفاده نمایید.
 
 
کد مطلب: 64659
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام