۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۰

امکان ضبط خودکار تماس ورودی از شماره‌های ناشناس در نرم‌افزار تلفن گوگل

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوگل به تازگی قابلیت ضبط خودکار تماس‌های شماره‌های ناشناس را برای نرم‌افزار تلفن خود عرضه داشته است.
امکان ضبط خودکار تماس ورودی از شماره‌های ناشناس در نرم‌افزار تلفن گوگل
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوگل به تازگی قابلیت ضبط خودکار تماس‌های شماره‌های ناشناس را برای نرم‌افزار تلفن خود عرضه داشته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل در سال گذشته قابلیت ضبط تماس را با شماری از محدودیت‌های منطقه جغرافیایی و سخت‌افزار دستگاه برای نرم‌افزار تلفن خود عرضه کرد. هم اکنون این قابلیت توسعه یافته است و کاربران می‌توانند با استفاده آن تماس‌های شماره‌های ناشناس را به صورت خودکار ضبط کنند.
 
اسکرین شات‌های منتشر شده از این قابلیت جدید که « Always Record» نام دارد توسط افشاگری که از طریق نرم‌افزار گوگل فون روی شیائومی می‌A3 به آن دسترسی داشته است به توسعه دهندگان XDA عرضه شده است. به این ترتیب احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور تمامی دستگاه‌های‌اندرویدی به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.
 
 
 
کاربران با روشن کردن این قابلیت دیگر مجبور نیستند هر زمان ک تماسی را برقرار کرده یا دریافت می‌کنند، دکمه ضبط تماس را فشار دهند. این قابلیت برای اولین بار در ژانویه سال میلادی جاری در تجزیه فایل APK نرم‌افزار تلفن‌اندروید مشاهده شد و به زودی برای همه عرضه خواهد شد.
 
البته از آنجا که امکان ضبط تماس در هر کشور متفاوت است پس احتمال محدود بودن دسترسی به آن نیز وجود دارد. همچنین برخی از ایالت‌های آمریکا قانونی را ارائه کرده‌اند که به موجب آن تمام افراد شرکت کننده در تماس باید از ضبط صداسشان رضایت داشته باشند.
 
گوگل در توصیه نامه خود به اولین افرادی که به این قابلیت دسترسی پیدا کرده‌اند اظهار داشته است که:« به هنگام استفاده از قابلیت ضبط تماس شما مسئول رعایت قانون‌های مرتبط با ضبط تماس‌ها هستید. لطفا هوشیار باشید که بسیاری حوزه قضایی به رضایت دو طرف در چنین ضبط هایی نیاز دارند.» این کمپانی همچنین دسترسی به قابلیت یاد شده را به صورت کلی در برخی از کشورها نظیر هند و برخی دستگاه‌ها نظیر نوکیا و شیائومی محدود کرده است.
 
کد مطلب: 64653
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام