کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Yahoo Answers به زودی تعطیل می‌شود

17 فروردين 1400 ساعت 17:27

ایتنا - یاهو تعطیلی سرویس Yahoo Answers را از ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) با توقف پذیرش پرسش‌ها آغاز می کند.



سرویس Yahoo Answers که از سال ۲۰۰۵ مشغول فعالیت بود و یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های پرسش و پاسخ در اینترنت به شمار می‌رفت، چهارم مه (۱۴ اردیبهشت) تعطیل می‌شود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در بخش پرسش و پاسخ یاهو که توسط سایت Verge مشاهده شد، این شرکت به جزییات تعطیلی این سرویس اشاره کرد.

یاهو تعطیلی سرویس Yahoo Answers را از ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) با توقف پذیرش پرسش‌ها آغاز می کند. پس از چهارم مه، کاربران تا ۳۰ ژوئن (۹ تیر) فرصت دارند تا آرشیو محتوایی که در وب سایت ارسال کرده اند را دانلود کنند. وقتی همه این اقدامات انجام گرفت، صفحه Yahoo Answers کاربران را به صفحه خانگی یاهو هدایت خواهد کرد. تصمیم یاهو برای تعطیلی این وب سایت پس از کاهش آمار استفاده از آن توسط کاربران گرفته شد.

این شرکت در پیامی به کاربران گفت: اگرچه Yahoo Answers زمانی بخش مهمی از محصولات و خدمات یاهو بود. اما با گذشت سالها و تغییر نیازهای اعضای ما، محبوبیت کمتری پیدا کرد. در همین راستا، ما تصمیم گرفتیم منابع خود را صرف محصولات دیگری کنیم که خدمات دهی بهتری برای اعضای ما دارند و در راستای وعده یاهو برای فراهم کردن محتوای ارزشمند و معتبر عمل می کنند.

بر اساس گزارش انگجت، عاملی که در افول سرویس Yahoo Answers بی تاثیر نبود، وجود بخش پرسش و پاسخ در گوگل بود. برای اکثر سوالات، موتور جست و جوی گوگل ویجتی را فراهم می کند که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به مراجعه به وب سایت دیگری، پاسخ سریع دریافت کنند. همچنین کیفیت پستهای صفحه اصلی Yahoo Answers در سالهای اخیر نزول کرده بود و پستهایی که توسط ترولها ایجاد شده بودند، عمدتا نمایش داده می شدند.


کد مطلب: 64610

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64610/yahoo-answers-زودی-تعطیل-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir