۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۱

امکان پذیرش رمزارز‌ها در PayPal برقرار شد

ایتنا- PayPal در اقدامی بی سابقه اعلام کرد که کاربران آمریکایی این سرویس پرداخت آنلاین از این پس می‌توانند بیت کوین را به عنوان یک روش پرداختی برای انجام خرید‌های خود انتخاب کنند.
امکان پذیرش رمزارز‌ها در PayPal برقرار شد
PayPal در اقدامی بی‌سابقه اعلام کرد که کاربران آمریکایی این سرویس پرداخت آنلاین از این پس می‌توانند بیت‌کوین را به عنوان یک روش پرداختی برای انجام خرید‌های خود انتخاب کنند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از  fastcompany، به تازگی PayPal امکان پرداخت هزینه کالاها و خدمات با رمزارزها را مهیا کرده است. به این ترتیب از این پس خریداران و فروشندگان آمریکایی می‌توانند به منظور پرداخت هزینه خرید خود و با استفاده از قابلیت “Checkout with Crypto”  بیت کوین و سه رمزارز دیگر را به دلار تبدیل کرده و سپس این کار را انجام بدهند.
 
دن شولمن به عنوان مدیر ارشد اجرایی PayPal در این رابطه اظهار داشت که:« چیزی که من در این مورد برای مصرف کننده دوست دارم این است که دارایی‌های رمزارز آنها درون کیف پول پی پال دقیقا مثل سایر منابع مالی شان است.» او با خرید یک جفت بوت اولین خرید رسمی با استفاده از رمزارز را انجام شد.
 
 امکان پذیرش رمزارز‌ها در PayPal برقرار شد
 
مشتریانی که در حساب PayPal خود رمزارز نگه داری می‌کنند، در طی فرایند پرداخت گزینه‌ای مشاهده می‌کنند که می‌توانند با استفاده از آن رمز ارزشان را به عنوان گزینه پرداختی انتخاب کنند. پس از انتخاب این گزینه PayPal مقدار ارز دیجیتال مورد نیاز را از کیف پول دیجیتال آنها بیرون می‌کشد و تراکنش را تکمیل می‌کند.
 
البته ارزش رمزارزها از قبیل بیت کوین دائما در حال تغییر است و به هیچ عنوان ثبات ندارد. با این حال شولمن اظهار داشته است که در این مورد هیچ گونه خطری PayPal را تهدید نمی کند. دلیل این امر هم آن است که مشتریان قبل از امکان پرداخت هزینه کالا با استفاده از رمزارزها، آنها را در تراکنش‌های منحصر به فرد خریداری کرده و در کیف پول خود نگهداری می‌کنند. PayPal نیز در همکاری با Paxos  به عنوان شریک خود پس از بررسی قیمت لحظه‌ای رمزارز، آن را با نرخ تبدیل 0.50 درصدی به دلار تبدیل کرده و دلار را به حساب فروشنده واریز می‌کند.
 
اقدام PayPal در این راستا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا مشتریان از این طریق برای اولین بار می‌توانند رمز ارز‌های خود را در مقیاسی بزرگ به قدرت خرید تبدیل کرده و به راحتی از هر فروشگاهی که مایل هستند خرید کنند. پیش از این تنها شمار محدودی از کمپانی‌های بزرگ رمز ارزها را به عنوان ابزار پرداختی برای کالاهای خود قبول می‌کردند.
 
کد مطلب: 64581
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام