۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۰

ایرانسل بسته‌های اینترنت TDLTE را گران کرد

ایتنا - ایرانسل در اقدامی بدون اطلاع رسانی قبلی، نرخ‌های جدیدی را برای بسته‌های اینترنت خانگی خود در نظر گرفته و برخی بسته‌ها را نیز حذف کرده است. این تغییرات باعث افزایش نرخ بسته‌ها و نیز کاهش حجم آنها شده است.
ایرانسل بسته‌های اینترنت TDLTE را گران کرد

اپراتور ایرانسل در اقدامی بدون اطلاع رسانی به مشترکان، نرخ اینترنت TDLTE خود را افزایش داد.

به گزارش ایتنا از مهر، قیمت بسته‌های اینترنت TDLTE اپراتور ایرانسل از ابتدای سال جدید با تغییراتی همراه شده است.

آنطور که کاربران این سرویس گزارش می‌دهند ایرانسل در اقدامی بدون اطلاع رسانی قبلی، نرخ‌های جدیدی را برای بسته‌های اینترنت خانگی خود در نظر گرفته و برخی بسته‌ها را نیز حذف کرده است. این تغییرات باعث افزایش نرخ بسته‌ها و نیز کاهش حجم آنها شده است.

به نحوی که کاربری که پیش از این بسته نامحدود با سرعت ۸ مگابیت و با مصرف منصفانه ۸۰ گیگابایت را حدود ۷۶ هزار تومان خریداری می‌کرد هم اکنون باید این بسته را با قیمت ۸۵ هزار تومان دریافت کند و البته مدل نامحدود آن نیز برداشته شده است.
 

حذف بسته‌های نامحدود و تغییر بسته‌های TDLTE ایرانسل از نظر حجم، زمان و قیمت در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران روبرو شده است.

 

کاربری در این باره به خبرنگار مهر، گفت: از اواخر اسفندماه با وجود آنکه بسته اینترنتم با سرعت ۸ مگابیت فعال بود و حجم مصرف آن نیز به مصرف منصفانه نرسید اما با افت کیفیت مواجه شدم و سرویس TDLTE ایرانسل عملاً اجازه دانلود نمی‌داد و سرعت آن به ۲۵۶ کیلوبیت می‌رسید. در طول تعطیلات نیز این افت کیفیت و مشکل دانلود ادامه داشت و امروز که قصد خرید مجدد بسته اینترنت را داشتم متوجه شدم که ایرانسل، بسته نامحدود را حذف کرده و نزدیکترین بسته حجمی نسبت به بسته‌ای که قبلاً با قیمت ۷۶ هزار تومان می‌خریدم را باید به قیمت ۸۵ هزار تومان و با حجم مصرف کمتر خریداری کنم.

مشترک دیگری از حذف بسته‌های شبانه اینترنت TDLTE ایرانسل گلایه مند است و می‌گوید: ایرانسل در بسته‌های TDLTE خود بدون هیچ اطلاع رسانی دست برده است.

کاربر دیگری می‌گوید: بسته ۳۶۵ روزه که ۳۶۰ گیگابایت حجم داشت را به قیمت ۴۹۹ هزار تومان می‌خریدم و هم اکنون بسته پیشنهادی این اپراتور برای یک سال ۳۰۰ گیگابایت حجم با قیمت ۵۴۰ هزار تومان است. ایرانسل هم حجم را کم کرده و هم قیمت را زیاد کرده است. کجای دنیا اینگونه است؟

 

از سوی دیگر یک مشترک دیگر سرویس TDLTE می‌گوید: دوم اسفند اینترنت TDLTE را برای ۹۰ روز و ۷۰ گیگا بایت حجم با مالیات به قیمت ۱۰۳ هزار تومان خریداری کرده‌ام و برای تمدید مجدد آن در فروردین ماه با بسته ۶۰ گیگابایت و قیمت ۱۰۹ هزار تومان مواجه شده‌ام. به نظر می‌رسد قیمت بسته‌های اینترنت بیش از ۲۰ درصد گران شده است.

پیگیری خبرنگار مهر از اپراتور ایرانسل برای توضیحات درباره دلیل این افزایش قیمت بسته‌های اینترنت تاکنون راه به جایی نبرده و به رغم پیگیری‌ها این اپراتور در این زمینه توضیحاتی ارائه نداده است.
کد مطلب: 64575
نام شما
آدرس ايميل شما


اسماعیل
feedback
Iran, Islamic Republic of
خوب انتخابات خرج دارد تیم داری پیروزی خرج دارد دوستان هم از جهرمی انتظار دارند هوای هم را خوب دارند
feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی با این استدلال و هوش بالا باید بری دانشگاه سوآز
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام