کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتشار به‌روزرسانی اضطراری برای آیفون، آیپد و Apple Watch

14 فروردين 1400 ساعت 21:12

ایتنا - اپل به منظور بروزرسانی آسیب پذیری جدی (https //support.apple.com/en us ‎/ HT212258) در  iOS، iPadOS  و watchOS یک بروزرسانی اضطراری را منتشر کرده است.



اپل به منظور بروزرسانی آسیب پذیری جدی (https //support.apple.com/en us ‎/ HT212258) در iOS، iPadOS و watchOS یک بروزرسانی اضطراری را منتشر کرده است.

این وصله‌ها به ترتیب  iOS 14.4.2، iPadOS 14.4.2  و watchOS 7.3.3 هستند.

به گزارش ایتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، این آسیب‌پذیری که توسط گروه تجزیه و تحلیل تهدیدات گوگل کشف شده است، بر موتور مرورگر WebKit اپل تأثیر می‌گذارد و آنچه این نسخه را به یک بروزرسانی فوری تبدیل می‌کند، این واقعیت است که اپل ادعا می‌کند از این آسیب‌پذیری به طور فعال استفاده می‌شود.

جزئیات مربوط به اپل محدود است، اما از این آسیب‌پذیری‌ها می‌توان برای انجام اقدامات مخربی مانند هدایت کاربران به سایت‌های فیشینگ استفاده کرد.

تأکید بر جدی بودن این آسیب‌پذیری این واقعیت است که اپل iOS 12.5.2 را برای دستگاه‌های قدیمی تر - iPhone 5s، iPhone 6، iPhone 6 Plus، iPad Air، iPad mini 2، iPad mini 3  و iPod touch (نسل ششم) بیرون کشیده است.

در انتها، این وصله مهم است اکنون آن را نصب کنید. در iPhone و iPad، تنظیمات را روشن کنید و به بخش General\ Software Update  بروید. برای Apple Watch، وارد برنامه Apple Watch شوید.
 


کد مطلب: 64573

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64573/انتشار-به-روزرسانی-اضطراری-آیفون-آیپد-apple-watch

ايتنا
  https://www.itna.ir