۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۱

«جشن ملی پرچم» و کنسرت سالار عقیلی با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

آیین بزرگداشت روز جمهوری اسلامی ایران، با عنوان «جشن ملی پرچم» و کنسرت سالار عقیلی و ارکستر ملی ایران، با حمایت ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برگزار می‌شود. در این مراسم که به صورت اختصاصی از لنز ایرانسل پخش می‌شود، سالار عقیلی برای نخستین بار، دو قطعۀ «نوروز» و «پرچم» را اجرا خواهد کرد.
«جشن ملی پرچم» و کنسرت سالار عقیلی با حمایت ایرانسل برگزار می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، این مراسم، همزمان با ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با همراهی مسؤولان کشوری و لشکری، مدیران ارشد شهری، نمایندگان خارجی و رؤسای هیأت‌های دیپلماتیک مقیم تهران برگزار و طی آن، از مدافعان سلامت و قهرمانان مبارزه با بیماری کرونا تجلیل می‌شود.

در این آیین که پنج‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰، از ساعت ۱۷ در محل «گذر فرهنگ» واقع در منطقۀ فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار می‌شود، سالار عقیلی به همراه ارکستر ملی ایران، هشت قطعۀ موسیقی را اجرا می‌کند که دو قطعۀ «نوروز» و «پرچم» در این مراسم، برای نخستین بار اجرا می‌شوند.

جشن ملی پرچم، امسال برای هفتمین دوره، در قالب جشنوارۀ نوروزی «عید شرقی» و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به همت منطقۀ فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد و با حمایت ایرانسل، اولین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز تلویزیون تعاملی «لنز» ایرانسل به نشانی lenz.ir تماشا کنند. بخش مربوط به کنسرت سالار عقیلی، از ساعت ۱۸، به صورت زنده و اختصاصی از لنز پخش می‌شود.
کد مطلب: 64561
برچسب ها: ایرانسل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام