کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ساخت نسخه 64 بیتی کروم 89 برای همراه‌های اندرویدی

18 فروردين 1400 ساعت 11:47

ایتنا- نسخه 64 بیتی مرورگر کروم 89 به دستگاه‌های مجهز به اندروید 10 یا نسخه‌های بالاتر و بهره مند از حداقل 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.


نسخه 64 بیتی مرورگر کروم 89 به دستگاه‌های مجهز به اندروید 10 یا نسخه‌های بالاتر و بهره ‌ند از حداقل 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی androidcommunity، در حالی که رقابت میان نرم‌افزارهای مرورگر وب بالا گرفته و هر یک قابلیت‌های جدیدی به کاربرانشان ارائه می‌کنند، سرانجام نسخه 89 مرورگر گوگل کروم عرضه شد و همانطور که پیش از این تصور می‌شد، این نسخه 64 بیتی است و به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که عملکرد حافظه و همچنین سرعت آن افزایش چشمگیری خواهد داشت.
 
البته چند ماه پیش از این، تصور می‌شد که این به‌روزرسانی جدید، برای تمامی دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید 10 به بالا عرضه خواهد شد، اما اکنون به نظر می‌رسد که فهرست دستگاه‌های دریافت کننده این نسخه، اندکی پیچیده شده است.
در واقع به این ترتیب و با توجه به الزامات این نسخه، حداقل نیاز سیستمی این نسخه اندروید 10 یا نسخه‌های بالاتر تعریف شده است و همچنین رم دستگاه نیز می‌بایست حداقل 8 گیگابایت باشد.
 


بنابراین باید گفت اگر دستگاه شما از اندروید 10 یا نسخه‌های بالاتر استفاده می‌کند، و در عین حال حافظه رم در نظر گرفته شده برای آن 6 گیگابایت است، متاسفانه نمی‌توانید این به‌روزرسانی را در اختیار داشته باشید و از مزایای آن بهره‌مند گردید.
به این ترتیب، بسیاری از همراه‌های هوشمند میان رده از فهرست دستگاه‌های دریافت کننده این نسخه حذف خواهند شد و از تجربه استفاده بهینه از حافظه دستگاه بازخواهند ماند که البته خبر خوبی نیست.
 
از سوی دیگر، نسخه 64  بیتی مرورگر گوگل کروم ویژگی‌های متنوعی دارد، به عنوان مثال، علاوه بر مصرف باتری بهینه‌تر، پشتیبانی امنیتی بیشتری را به کاربر ارائه می‌کند که نسخه 32 بیتی از انجام آن ناتوان بوده است.
به صورت کلی می‌توان گفت نسخه 64 بیتی مرورگر کروم با افزایش سرعت 8.5 درصدی در لود کردن صفحات و بهینگی 28 درصدی در زمینه سرعت اسکرول کردن و تاخیر ورودی تجربه بهتری از مرور وب را به کاربر ارائه می‌کند.
 
اما برای بررسی اینکه آیا نسخه 64 بیتی مرورگر کروم را دریافت کرده‌اید یا خیر، می‌بایست به این نرم‌افزار وارد شده و در نوار آدرس عبارت chrome://version را تایپ کنید. با انجام این کار نسخه نصب شده کروم به همراه شماره ساخت رسمی آن برایتان نمایش داده خواهد شد.
 


کد مطلب: 64534

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64534/ساخت-نسخه-64-بیتی-کروم-89-همراه-های-اندرویدی

ايتنا
  https://www.itna.ir