۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱

استارت خودروهای نیسان را به فرمان صوتی الکسا بسپارید!

ایتنا - خانه‌هایی که بیش از یک خودروی نیسان دارند می‌توانند نام هر یک از خودروهایشان را شخصی‌سازی کنند و از فرمان‌های ویژه برای کنترل اینکه کدام خودرو استارت بزند، قفل شود یا باز شود استفاده کنند.
استارت خودروهای نیسان را به فرمان صوتی الکسا بسپارید!
نیسان اعلام کرده است که به نخستین خودروسازی تبدیل شده که از «فراخوانی بدون‌نام» پشتیبانی می‌کند، که باعث می‌شود مالکان خودروها آسانتر به به کارکرد خودریشان از طریق دستگاه‌های دارای قابلیت الکسا دسترسی پیدا کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، مشتریان نیسان اکنون می‌توانند از الکسا بخواهند که این خودروها را با استفاده از درخواست‌های ساده‌ای استارت بزنند، قفل کنند و باز کنند، مثل «الکسا، ماشینم را استارت بزن». این احتمال به طور جدی وجود دارد که بسیاری از دارندگان خودروهای نیسان یک دستگاه آمازون الکسا در خانه‌هایشان داشته باشند چرا که این دستگاه یکی از محبوبترین اسپیکرهای هوشمند در آمریکاست.
 
نیسان به خود می‌بالد که نخستین خودروسازی است که با آمازون بر روی قابلیت‌های جدید برای بهره‌برداری از API مهارتهای خودروی متصل به شبکه الکسا کار می‌کند. استفاده از این API باعث می‌شود تا آسان‌تر بتوانند کارکردهای خودرویشان را از طریق الکسا کنترل کنند. یکی از بهترین نکات درباره اعلامیه جدید نیسان این است که نیازی نیست که برای فرمان دادن صوتی به الکسا یک خودروهای نیسان آخرین مدل داشته باشید.

 

نیسان می‌گوید که خودروهای مجهز به خدمات NissanConnect از فرمان‌های دارای امکان الکسا پشتیبانی می‌کنند. یک آپدیت مهارت خدمات NissanConnect در حال حاضر به صورت اتوماتیک در دسترس است. این مهارت، در زمان راه‌اندازی، دربرگیرنده قابلیت استارت، قفل کردن، و باز کردن قفل خودرو خواهد بود. خانه‌هایی که بیش از یک خودروی نیسان دارند می‌توانند نام هر یک از خودروهایشان را شخصی‌سازی کنند و از فرمانهای ویژه برای کنترل اینکه کدام خودرو استارت بزند، قفل شود یا باز شود استفاده کنند.
 
به عنوان مثال، مالکان می‌توانند چیزهایی مانند «الکسا، خودروی دیوید را قفل کن» یا «الکسا، Rogue من را استارت بزن» بگویند. به نظر می‌رسد محدودیتی برای به نام صدا زدن تعداد خودروهایی که می‌توانند برای کار کردن با این مهارت الکسا کار کنند وجود ندارد. در رابطه با خودروهای سازگار با این سیستم، نیسان می‌گوید که مالکانی که خودروهایشان به سرویسهای NissanConnect مجهز شده و در آن ثبت نام کرده است می‌توانند هم‌اکنون از این مهارت الکسا بهره‌مند شوند.
 
خودروهای سازگار با آن عبارتند از:
- آلتیما مدل 2016 به بعد
- آرمادا مدل 2018 به بعد
- جی‌تی-آر 2017 به بعد
- ماکسیما مدل 2016 به بعد
- مورانو کدل 2017.5 به بعد
- پث‌فایندر مدل 2017 به بعد
- روگ مدل 2016 به بعد
- روگ اسپورت مدل 2017 به بعد
- تایتان مدل 2017 به بعد
- تایتان ایکس‌دی مدل 2016 به بعد
- سنترا مدل 2016 به بعد (به جز مدلهای 2019 و 2010)
 
 
کد مطلب: 64484
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام