۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۴

روسیه توییتر را تهدید به فیلتر کرد

ایتنا - پلتفرم آمریکایی توییتر یکی از پنج پلتفرم رسانه اجتماعی است که به دلیل امتناع از حذف پستهای مربوط به تشویق کودکان برای شرکت در اعتراضات ضددولتی ماه جاری هدف شکایت دولت روسیه قرار گرفت.
روسیه توییتر را تهدید به فیلتر کرد

یک مقام روسی اعلام کرد اگر توییتر به درخواست کشورش برای حذف محتوای مجرمانه عمل نکند، ظرف مدت یک ماه فیلتر خواهد شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مسکو هفته گذشته به تلافی امتناع توییتر از عمل به درخواست دولت روسیه برای حذف محتواهای مشخص، سرعت دسترسی به توییتر در داخل این کشور را کاهش داد.

توییتر در آن زمان نسبت به تاثیر اقدامات روسیه بر آزادی بیان ابراز نگرانی کرده و اظهارات مقامات روسیه را که مدعی هستند این پلتفرم برای اشاعه رفتارهای غیرقانونی مورد استفاده قرار می گیرد را رد کرده بود.

در اقدامی که تنش‌های اخیر را شدت بخشید، وادیم سوبوتین، معاون مدیر سازمان رگولاتور ارتباطات روسیه (روس کومنادزور) اعلام کرد توییتر به درخواستهای روسیه پاسخ نداده و اگر به این رفتار ادامه دهد، ظرف مدت یک ماه در این کشور مسدود خواهد شد.

خبرگزاری‌های روسی به نقل از وی نوشتند: اگر توییتر محتوای مجرمانه که شامل هرزنگاری کودکان و مطالب مربوط به مواد مخدر و خودکشی کودکان است را حذف کند، می‌تواند از فیلتر شدن اجتناب کند.

پلتفرم آمریکایی توییتر یکی از پنج پلتفرم رسانه اجتماعی است که به دلیل امتناع از حذف پستهای مربوط به تشویق کودکان برای شرکت در اعتراضات ضددولتی ماه جاری هدف شکایت دولت روسیه قرار گرفت.

بر اساس گزارش رویترز، وزارت خارجه روسیه شنبه هفته جاری آمریکا را متهم کرد با استفاده از فرصتهای فناوری اطلاعات، وارد رقابت غیرمنصفانه شده و پلتفرمهای رسانه اجتماعی را به رفتارهای تبعیض آمیز و خودسرانه در سانسور محتوا متهم کرد.
کد مطلب: 64469
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام