۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۱۵

حذف 30 هزار ویدیو از یوتیوب به خاطر انتشار اطلاعات غلط درباره واکسن کرونا

ایتنا- یوتیوب در راستای پایبندی به سیاست مبارزه با اشاعه اطلاعات نادرست درباره واکسن کرونا، 30 هزار ویدیو حاوی این دسته از محتواها را از شبکه اجتماعی خود حذف کرد.
حذف 30 هزار ویدیو از یوتیوب به خاطر انتشار اطلاعات غلط درباره واکسن کرونا
یوتیوب در راستای پایبندی به سیاست مبارزه با اشاعه اطلاعات نادرست درباره واکسن کرونا، 30 هزار ویدیو حاوی این دسته از محتواها را از شبکه اجتماعی خود حذف کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یوتیوب 30 هزار ویدیو را به دلیل انتشار اطلاعات نادرست در رابطه با واکسن کرونا از این شبکه اجتماعی حذف کرده است. جزئیات حذف این ویدیوها شش ماه پس از آن که این کمپانی سیاست‌‌های خود را به منظور مواجهه با اشاعه اطلاعات نادرست در رابطه با واکسن کرونا به روز کرد، منتشر شد.
 
یوتیوب پیش از ماه اکتبر سال میلادی گذشته سیاست‌‌های کلی‌تری را در رابطه با اطلاعات نادرست مرتبط با ویروس کرونا در پیش گرفته بود اما این سیاست‌‌ها به صورت مستقیم واکسن را هدف قرار نداده بودند. با این حال سیاست‌‌های تغییر یافته این کمپانی موجب شد تا کنون 800 هزار ویدیو حاوی اطلاعات غلط درباره واکسن کرونا از این شبکه اجتماعی حذف شوند.
 
 
 
با این حال با افزایش دسترسی به ای واکسن، مشکل اشاعه اطلاعات نادرست در رابطه با آن برای پلتفرم‌‌های مختلف اضطراری شد. فیس بوک و توییتر در همین راستا در طی ماه‌‌های اخیر برای مقابله با این اطلاعات غلط سیاست‌‌های خود را به شدت توسعه داده اند.
 
با این حال سیاست‌‌های یوتیوب بر خلاف فیس‌بوک که تصمیم دارد تا تمامی اطلاعات نادرست در رابطه با واکسن‌‌ها را حذف کند، تنها به مجموعه ای خاص از ادعاها معطوف شده است که با اطلاعات منتشر شده توسط سازمان جهانی بهداشت و سایر مقامات رسمی مغایرت دارد.
 
کد مطلب: 64467
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام