کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تولید نسخه اصلی اپل هوم پاد به زودی متوقف خواهد شد

سايت خبری ايتنا , 27 اسفند 1399 ساعت 7:00

ایتنا- گزارش‌‌های به دست آمده حاکی از آن است که قیمت بالا و کیفیت نه چندان مناسب هوم پاد اصلی، سرانجام موجب توقف تولید این محصول شد.


گزارش‌‌های به دست آمده حاکی از آن است که قیمت بالا و کیفیت نه چندان مناسب هوم پاد اصلی، سرانجام موجب توقف تولید این محصول شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، زمانی که کمپانی اپل در سال 2018 میلادی از نسخه اصلی هوم پاد با قیمت 349 دلاری رونمایی کرد، این دستگاه به دلیل قیمت بسیار بالا و کیفیت صدای نه چندان راضی کننده موفقیت چندانی به دست نیاورد.
 
با این حال اپل سعی کرد تا با عرضه به روز رسانی‌‌های مختلف و همچنین پایین اوردن قیمت این دستگاه، دو مشکل اصلی آن را حل کند اما به نظر می‌رسد که این راهکار‌‌ها هم جوابگو نبوده و اپل تصمیم گرفته است که تولید این بلندگوی هوشمند را متوقف کند.

 

 
 
اپل در بیانیه‌ای تایید کرد که به‌روزرسانی‌‌های نرم‌افزاری و پشتیبانی فنی واحد‌‌های موجود همچنان ادامه خواهد داشت و فروش این دستگاه تا زمان وجود موجودی در انبارهای اپل ادامه خواهد داشت. این کمپانی تاکید کرد که این تصمیم را به دلیل افزایش تمرکز روی هوم پاد مینی که در واقع نسخه 99 دلاری هوم پاد اصلی است و می‌تواند رقیب خوبی برای بلندگوهای هوشمند عرضه شده توسط گوگل و آمازون باشد، خواهد گذاشت.
 
البته اگر بخاطر داشته باشید سرنوشت مشابهی گریبان گیر بلندگوی هوشمند گوگل به نام هوم مکس شد. تولید این بلندگوی هوشمند نیز به دلیل بالا و در نتیجه استقبال نه چندان مناسب از آن متوقف شد و نسخه‌‌های نهایی این محصول هم اکنون به قیمت 190 دلار در فروشگاه ای بی به فروش می‌رسند.
 
گزارش‌‌های به دست آمده از TechCrunch نیز حاکی از آن است که موجودی نسخه خاکستری رنگ هوم پاد هم اکنون در فروشگاه‌‌های آنلاین و برخی از فروشگاه‌‌های حضوری اپل به پایان رسیده است اما فروشگاه‌‌های آنلاین دیگر نظیر بست بای و سایر خرده فروشان هنوز این بلندگوی 300 دلاری را برای فروش دارند.  
 


کد مطلب: 64465

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64465/تولید-نسخه-اصلی-اپل-هوم-پاد-زودی-متوقف-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir