۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰
رپرتاژ آگهی

برای ورود به بازار کار برق ساختمان به صورت حرفه ای به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

حتما این سوال برای شما پیش آمد که برای ورود به بازار کار این رشته و برقکار حرفه ای شدن به چه تخصص و مهارت هایی نیاز است؟ در این مطلب درباره این سوال صحبت کرده و به بررسی نکات لازم برای موفق شدن در این شغل پردرآمد می پردازیم.
برای ورود به بازار کار برق ساختمان به صورت حرفه ای به چه مهارت هایی نیاز دارید؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



برق ساختمان از جمله مشاغل فنی است که با توجه به نقش مهم برق در ساختمان ها همیشه از بازار کار عالی برخوردار می باشد. این رشته از جمله رشته های تخصصی در بازار کار است و ورود به آن مستلزم رعایت نکات و داشتن مهارت هایی است.
چرا که همانطور که می دانید کار با برق بسیار خطرناک بوده و بی توجهی به استانداردها و نکات برق کشی خسارات جانی و مالی بسیاری را به همراه می آورد.
حتما این سوال برای شما پیش آمد که برای ورود به بازار کار این رشته و برقکار حرفه ای شدن به چه تخصص و مهارت هایی نیاز است؟ در ادامه این مطلب درباره این سوال صحبت کرده و به بررسی نکات لازم برای موفق شدن در این شغل پردرآمد می پردازیم.

1-آشنایی با نکات و استانداردهای برق کشی ساختمان
برای برق کشی صحیح در ساختمان ها مجموعه ای از نکات و استانداردها تعیین شده است. متاسفانه بسیاری از برقکاران بدون آگاهی و توجه داشتن به این نکات اقدام به برق کشی می نمایند. این موضوع باعث شده تا افراد با مشکلاتی از جمله نوسانات برق، اتصالی برق و غیره روبه رو شوند.
گاهی ممکن است خسارت بیشتر شده و بعضا منجر به بروز خسارات جانی شود. بنابراین از جمله مهم ترین مهارت هایی که یک برقکار ساختمان بایستی با آن آشنا باشد، آشنایی با اصول، استانداردها و روش های برق کشی ساختمان است.
با آموزش برق ساختمان می توانید در مدت زمانی کوتاه با تمامی این نکات و استانداردها آشنا شده و نحوه و مراحل برق کشی ساختمان را به صورت اصولی و صحیح یاد بگیرید.
 

2-بالا بردن سطح دانش و مهارت ها
بسیاری از برقکاران ساختمان تنها با مهارت ها و اصول برق کشی ساختمان از قبیل نصب کلید و پریز، سیم کشی، نصب چشمی و موارد این چنینی آشنا هستند. امروزه سیستم های امنیتی و رفاهی جدیدی از قبیل دوربین های مدار بسته، دزدگیر، درب های اتوماتیک، آیفون تصویری و غیره وارد بازار شده است. با توجه به مزایای بسیار این سیستم ها همچنین افزایش تقاضا برای نصب آنها، اگر می خواهید در این شغل موفق شده و درآمد بیشتری کسب کنید توصیه می کنیم مهارت های لازم برای نصب و پیاده سازی این سیستم ها را نیز کسب نمایید.
علاوه بر موارد فوق هوشمند سازی ساختمان از دیگر رشته هایی است که امروزه با توجه به مزایای بسیاری که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و در تهران و بسیاری از دیگر شهرستان ها این سیستم پیاده سازی می شود.
برای ورود موفق تر در بازار کار برقکاری و کسب درآمد بیشتر در این شغل توصیه می کنیم، علاوه بر یادگیری مهارت های برق کاری با نحوه پیاده سازی هوشمند سازی ساختمان آشنا شوید. برای این کار تنها کافیست کلاس های آموزش هوشمند سازی ساختمان را در یک آموزشگاه معتبر سپری کنید.

3-مهارت در برقراری ارتباط
مهارت در برقراری ارتباط موثر از فاکتورهای مهم برای موفقیت در هر شغلی است. شغل برقکاری ساختمان نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین برای جذب مشتری بیشتر و موفقیت در این شغل توصیه می کنیم با مشتری ارتباط موثری برقرار کنید.
برقراری ارتباط موثر با مدیران و مهندسان ساختمان، مدیران پروژه، مغازه ها و فروشگاه های فروش ابزار و تجهیزات از دیگر موارد مهمی است که در موفقیت هر چه بیشتر در این شغل نقش دارد.
هر چه ارتباط شما با این افراد بیشتر باشد بدون شک مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.

4-آشنایی با ابزارهای برق کشی
برقکاری صحیح مستلزم به کارگیری و استفاده از ابزارهای گوناگونی است. یک برقکار ساختمان بایستی با این ابزار آشنا بوده و بتواند به درستی از آنها استفاده نماید.

5-دقت بالا
موفقیت در شغل برقکاری ساختمان مستلزم دقت بالا می باشد. برای موفقیت در این شغل بایستی دقت بالایی داشته باشید. توجه داشته باشید که سیم کشی اشتباه و بی توجهی به اصول برقکاری می تواند خسارات بسیاری را به همراه داشته باشد.
 

آموزشگاه فنی پارس، مرکز تخصصی برق و الکترونیک
همانطور که بیان شد موفقیت در این شغل مستلزم یادگیری اصولی مهارت های برق کشی می باشد. بنابراین ورود موفق به این شغل به یک راهنمای خوب نیاز دارد تا راه موفقیت را به خوبی نشان دهد. متاسفانه امروزه برخی از آموزشگاه های فنی تنها به صورت تئوری به مباحث برق کشی پرداخته و تنها به فکر کسب درآمد از کارآموزان هستند.

اما آموزشگاه هایی مانند فنی پارس همواره بر آموزش تخصصی و تربیت نیروی ماهر تاکید دارد تا بتواند علاقه مندان را وارد بازار کار حرفه ای کند. در زیر برخی از ویژگی های منحصر به فرد و خاص این آموزشگاه ذکر شده است:
•    اساتیدی که در این آموزشگاه فعالیت می کنند دارای سالیان طولانی تجربه عملی و حرفه ای در زمینه برقکاری ساختمان هستند. به همین دلیل با چالش های موجود در بازار کار آشنایی بیشتری دارند و میتوانند شما را برای مواجهه با آنها آماده کنند.
•    در فنی پارس پس از اتمام دوره ها مدارک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می شود که افراد می توانند آن را ترجمه کرده و برای کار یا مهاجرت به کشور دیگر از آن استفاده کنند.
•    آموزشگاه فنی حرفه ای فنی پارس هنرجویان را با بازار کار آشنا نموده و به آن ها روش های بازاریابی را آموزش میدهد.
•    آموزشگاه فنی پارس کاملا بروز بوده و بر اساس آخرین تغییرات سرفصل های آموزشی، تکنیک های مورد نیاز را آموزش خواهد داد.
•    تمام ابزار و لوازم مورد استفاده در دوره های آموزشی به روز و با کیفیت بوده و به همین دلیل، آموزش در بالاترین سطح کیفی خود انجام می شود.
این آموزشگاه علاوه بر دوره های برق ساختمان، دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. در ادامه با یکی از دیگر دوره های پرطرفدار در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد. 

آموزش نصب و تعمیرات پکیج دیواری
 پکیج های دیواری از جمله پرطرفدارترین سیستم های گرمایشی در کشور هستند که امروزه به دلیل مزایای بسیاری که دارند بسیار مورد طرفدار بوده و در بسیاری از ساختمان ها نصب می شوند. این دستگاه ها به دلیل کیفیت نامناسب آب در کشور به سرعت رسوب گرفته و نیاز به تعمیر و عیب یابی دارد.
این موارد شغل نصب و تعمیرات پکیج و دوره های مربوط به آن را بسیار پرطرفدار کرده است. آموزشگاه فنی پارس این دوره را به صورت عملی و در قالب دو کلاس نصب و تعمیرات برگزار می نماید.
دوره نصب دوره ابتدایی بوده و پیش نیاز دوره تعمیرات است. در این دوره مراحل و نکات نصب انواع پکیج های ایرانی و خارجی آموزش داده می شود.
کلاس آموزش تعمیر پکیج پس از دوره نصب برگزار شده و به آموزش صفر تا صد نحوه عیب یابی و تعمیر انواع پکیج می پردازد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره 02166420303 تماس بگیرید

























 
کد مطلب: 64459
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام