کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکانات جدید نقشه گوگل: امکان افزودن عکس و گزارش مسدودی جاده‌ها

www.engadget.com , 29 اسفند 1399 ساعت 2:03

ایتنا- گوگل تصمیم دارد تا به منظور بهبود نقشه خود امکان ثبت نظر در باره کسب و کارها و همچنین گزارش خرابی یا تغییرات جاده‌ها را برای کاربران آسان‌تر کند.


گوگل تصمیم دارد تا به منظور بهبود نقشه خود امکان ثبت نظر در باره کسب و کارها و همچنین گزارش خرابی یا تغییرات جاده‌ها را برای کاربران آسان‌تر کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل به تازگی سه روش جدید معرفی کرده است که شما با استفاده از آن آنها می توانید نرم‌افزار مپز را دقیق‌تر کنید. این قابلیت زمانی به کار می آید که می خواهید قبل از راه افتادن از خانه مقصد و راهی که در پیش دارید را بررسی کنید. این غول فناوری در همین راستا به امید تشویق کاربران به ارائه نظرات بیشتر در رابطه با کسب و کارهای محلی چالش جهانی ای را به راه انداخته است.
 
به این ترتیب کاربران دستگاه‌های اندرویدی در ماه آینده می توانند به این چالش که « Local Love challenge» نام گرفته است بپیوندند. آنها در زمان شروع این چالش می توانند با رفتن به سربرگ Contribute در نرم‌افزار نقشه گوگل گزینه ای را برای مشارکت در رسیدن به هدف به روز رسانی 100 هزار کسب و کار مشاهده کنند. آنها علاوه بر امکان ثبت بازخورد‌ها و رتبه دهی به کسب و کارها می توانند اطلاعات جدیدی نظیر ساعات کاری فروشگاه را در این بخش اضافه کنند.
 
علاوه بر این گوگل در طی هفته‌های آینده قابلیت جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد که شما با استفاده از آن می توانید عکس هایی که از یک فروشگاه یا کسب و کار به ثبت رسانده اید را در بخش مربوطه آپلود کنید. شما حتی می توانید بدون ثبت بازخورد یا رتبه دهی عکسی را با یک توضیح کوتاه برای نمایش اطلاعات بیشتر در رابطه با آن کسب و کار در بخش یاد شده قرار بدهید.
 

 
 
شما همچنین می توانید به هنگام جستجوی مکانی روی نقشه گوگل تصاویر مرتبط با آن را در سربرگ Updates مشاهده کنید و به این ترتیب در رابطه با آن مکان ایده بهتری داشته باشید. برای ثبت عکس‌های بیشتر از این مکان دکمه upload a photo update در همان سربرگ را لمس کنید.
 
در نهایت گوگل قابلیتی را برای گزارش تغییرات نقشه در نظر گرفته است. شما می توانید با انتخاب گزینه Edit از منوی کناری جاده هایی که در نقشه قرار ندارند را به آن اضافه کنید. همچنین در صورت غلط بودن نقشه با استفاده از این ابزار می توانید جهت یک جاده را تغییر داده، آنها را تنظیم، حذف یا مجددا نام گذاری کنید.
 
امکان ویرایش نقشه توسط همه کاربران اندکی خطر افرین است و گوگل با آگاهی از این امر و به منظور جلوگیری از اشاعه اطلاعات نادرست قبل از ایجاد هر گونه تغییر بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط کاربران، آنها را به دقت بررسی می کند. این غول فناوری قابلیت‌های یاد شده را در ماه‌های آینده برای کاربران 80 کشور دنیا عرضه خواهد کرد.
 


کد مطلب: 64448

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64448/امکانات-جدید-نقشه-گوگل-امکان-افزودن-عکس-گزارش-مسدودی-جاده-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir