۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
بنا بر یک شایعه جدید،

آیفون‌های بعدی باتری‌های بزرگ‌تری‌ خواهند داشت

ایتنا - پیش‌بینی می‌شود که مدل‌های آیفون 13 به تکنولوژی 5G نیز مجهز شوند، و با توجه به اینکه برخی ابراز نگران کرده بودند که شبکه‌های 5G دوام باتری را کاهش دهند، باتری‌های بزرگ‌تر قاعدتا این نگرانی‌ها را رفع خواهند کرد.
آیفون‌های بعدی باتری‌های بزرگ‌تری‌ خواهند داشت
یکی از دلخوری‌های بزرگ دوستداران آیفون‌های اپل در چند نسل اخیر آن این است که اپل همچنان از باتری‌های کوچک‌تری نسبت به بیشتر رقبایش استفاده می‌کند. یک شایعه جدید گویای آن است که اپل نهایتا برای افزودن باتری‌های بزرگتر به سری آیفون، در زمانی که آیفون 13 عرضه شود، آماده شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، منبع این شایعه مینگ-چی کئو تحلیلگر امور اپل است؛ وی در یک یادداشت مخصوص سرمایه‌گذاران نوشت که هر چهار گوشی سری آیفون 13 به باتری‌های بزرگتری مجهز خواهند شد. کئو می‌گوید که کل سری آیفون 13 که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 2021 عرضه شود باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر از سری آیفون 12 خواهد داشت. آنچه امکان ساخت باتری‌های بزرگ‌تر را فراهم خواهم آورد یک طراحی جدید صرفه‌جویانه در فضا برای بسیاری از قطعات درون این اسمارتفونها است.
 
به گفته کئو، مشکل استفاده از باتری‌های بزرگتر این است که مدل‌های آیفون 13 وزنی اندکی بیشتر از مدل‌های آیفون 12 خواهند داشت. قطعاتی که کوچک‌سازی شده‌اند تا امکان ساخت باتری‌های بزرگ‌تر فراهم بیاید عبارتند از اسلات سیم‌کارت گنجانده شده در مینبورد و کاهش ضخامت ماژول اپتیکال جلویی. فرض بر این است که بزرگ شدن باتری باعث افزایش دوام بیشتر باتری خواهد شد.
 

در خانواده آیفون 12، باتری‌ها در مقایسه با نسل قبلی کوچک‌تر شدند. با این حال، دوام باتری بدون تغییر ماند چرا که سخت‌افزار درون این اسمارتفون‌ها کاراتر شده بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که مدل‌های آیفون 13 به تکنولوژی 5G نیز مجهز شوند، و با توجه به اینکه برخی ابراز نگران کرده بودند که شبکه‌های 5G دوام باتری را کاهش دهند، باتری‌های بزرگتر قاعدتا این نگرانی‌ها را رفع خواهند کرد.
 
این شایعات گویای آن بوده‌اند که آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس از نمایشگرهای ProMotion با نرخهای ریفرش متغیر تا 120 هرتز استفاده خواهد کرد. این نمایشگرها می‌توانند از نرخهای ریفرش پایین‌تری استفاده کنند تا، در صورت نیاز، به بهبود دوام باتری کمک شود.
 
کد مطلب: 64436
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام