۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۷
رپرتاژ آگهی

مجله مقداد آی تی مرجع قابل اطمینان دنیای فناوری

مقداد آی تی تلاش کرده است با تکیه بر اعتماد مردم و دانش فنی کارشناسان خود، اطلاعاتی به روز و کاربردی در حوزه آی تی و تکنولوژی را در سایت مقداد آی تی اختیار همگان قرار داده تا راهنمایی برای تمامی افراد در استفاده و خرید کالاهای دیجیتال باشند.
مجله مقداد آی تی مرجع قابل اطمینان دنیای فناوری
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



مجله مقداد آی تی فعالیت خود را با هدف گسترش و نشر تمامی اخبار و مطالب مربوط به دنیا تکنولوژی آغاز کرد. مقداد آی تی در طی سالیان گذشته در صدر فروشگاه‌های معتبر عرضه کالاهای دیجیتال بوده و مشتریان بسیاری به سبب کیفیت و اصالت کالا‌های مقداد آی تی، جزو مشتریان ثابت این فروشگاه هستند.
مقداد آی تی تلاش کرده است با تکیه بر اعتماد مردم و دانش فنی کارشناسان خود، اطلاعاتی به روز و کاربردی در حوزه آی تی و تکنولوژی را در سایت مقداد آی تی اختیار همگان قرار داده تا راهنمایی برای تمامی افراد در استفاده و خرید کالاهای دیجیتال باشند.

 

راهنمای خرید تمامی محصولات دیجیتال در سایت مقداد آی تی


خرید تمامی محصولات دیجیتال بهتر است با استفاده از راهنماهای تخصصی که توسط کارشناسان حوزه تکنولوژی تهیه شده است، انجام شود. مجله مقداد آی تی با ارائه راهنمای خرید برای تمامی محصولات دیجیتال راهنمایی مناسب برای خرید هر نوع گجت و دستگاه الکترونیک است. کارشناسان سایت مقداد آی تی بیشترین محصولات به فروش رفته در بازار محصولات دیجیتال در ایران را بررسی کرده و با توجه به آن‌ها مطالبی سودمند در راستا خرید کالاها ارائه می‌دهند. با مراجعه به مجله مقداد آی تی و باز کردن تب راهنما خرید، مطالب متنوعی درباره خرید دوربین عکاسی و یا خرید جدیدترین مدل گوشی هوشمند را دریافت کنید. همچنین کاربران تبلت نیز می‌توانند از مطالب نقد و بررسی و یا معرفی تبلت‌های جدید بازار نیز استفاده کرده و اطلاعات جدید درباره این کالا دیجیتال محبوب به دست آورند.
 

معرفی و بررسی مدل‌های جدید تبلت


بسیاری از کاربران تبلت به دنبال اخبار و اطلاعات مربوط به مدل‌های جدید این محصول دیجیتال هستند. با توجه به این که کارایی تبلت‌های امروزی بسیار بالا رفته و فناوری ساخت و طراحی آن‌ها نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته، علاوه بر کاربران قدیمی افراد دیگری نیز به خرید آن ترغیب می‌شوند. اکثر تبلت‌های به روز و جدید کارایی مشابه با یک لپ‌تاپ را دارند و با نصب سیستم عامل ویندوز بر روی آن‌ها می‌توان همانند یک لپ‌تاپ دستی از آن استفاده کرد. همچنین تبلت‌هایی که با سیستم عامل اندروید و یا IOS فعال هستند نیز کارایی‌های بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده‌اند و بسیاری از افراد برای انجام کارهای گرافیکی و یا استفاده از برنامه‌های آموزشی و تماشا فیلم و سریال از آن بهره می‌برند. کارشناسان سایت مقداد آی تی نیز با بررسی تمام ویژگی‌های تبلت‌های جدید و معرفی و مقایسه کارکردهای مختلف آن‌ها مانند نوع و سرعت پردازنده، کیفیت صفحه نمایش، کیفیت خروجی‌های صدا، میزان گرافیک دستگاه، میزان نگهداری شارژ و بسیاری از موارد دیگر، سعی دارند به روزترین و جدیدترین تبلت‌های موجود در بازار را به کاربران معرفی کنند.
 
 

تبلت‌های پرفروش متعلق به چه برندهایی هستند؟


بیشتر شرکت‌هایی که دارای خط تولید گوشی هوشمند و لپ‌تاپ هستند، تبلت را نیز به صورت تخصصی تولید کرده و در بازار فروش این کالا نیز سهم بسیاری دارند. برندهای مختلفی در کشورهای متفاوتی دارای خط تولید تبلت هستند و هر یک نیز طرفداران خاص خود را دارند. بیشترین سهم فروش تبلت همانند بسیاری از کالاهای دیگر متعلق به شرکت اپل است. آیپد‌های اپل از سال 2010 که وارد بازار فروش شدند با استقبال بسیاری از جانب مشتریان رو به رو شده و تا به الان نیز جزو کالاهای محبوب این شرکت هستند. سامسونگ نیز بازار فروش تبلت‌های خود را به گرمی بازار گوشی‌های هوشمندش نگه داشته و با تنوع تبلت‌هایش نظرکاربران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در کنار این دو برند قدر قدرت شرکت‌های دیگری مانند لنوو، نکسوس گوگل، ایسوس، ایسر، سونی و surfaces های مایکروسافت نیز فروش بالایی در بازار جهانی کالاهای دیجیتال دارند.
 

مقایسه کارایی و ویژگی‌های مختلف تبلت‌های پرفروش بازار


خرید هر یک از مدل‌های تبلت از هر برندی نیاز به بررسی کارایی و ویژگی‌های مختلف دستگاه تبلت دارد. بسیاری از کاربران نسبت به بررسی ویژگی‌های تبلت بی توجه هستند و با اطلاعاتی کم درباره کارایی تبلت آن را خریداری می‌کنند. کارشناسان خبره سایت مقداد آی تی، با توجه به مهم‌ترین ویژگی‌های یک دستگاه تبلت، کارایی‌های مختلف آن را بررسی و مقایسه کرده و از این طریق می‌توان تبلتی مناسب با نیازهای فنی هر فرد انتخاب کرد. ویژگی‌های که در یک تبلت بایستی در نظر گرفت شامل، اندازه صفحه نمایش، میزان رم و حافظه داخلی، کیفیت و سرعت پردازنده، کیفیت نمایشگر، کیفیت تاچ و حسگر دستگاه، روش‌های ارتباطی تبلت، پورت‌های ورودی تبلت، سیستم عامل و قابلیت و یا عدم قابلیت نصب کیبورد. موارد ذکر شده جزو مهم‌ترین موارد برای خرید هر مدل تبلت است که بهتر است خریدار قبل از انتخاب تبلت ویژگی‌های مورد نظر خود را در دستگاه مورد نظر بررسی کند.

 

معرفی برترین کتابخوان‌های دیجیتال


کتابخوان دیجیتال و یا الکترونیک بهترین وسیله برای افرادی است که بسیار اهل مطالعه بوده و از کتاب‌های دیجیتال استفاده بسیاری می‌کنند. کتابخوان دیجیتال ظاهری مشابه با تبلت دارد اما کارایی‌های آن را نداشته و تنها وسیله‌ای تخصصی برای مطالعه کتاب، مقاله و سایر مطالب الکترونیکی است. فروشگاه مقداد آی تی نیز با عرضه انواع دستگاه‌های کتابخوان، این دستگاه محبوب افراد کتاب دوست را به بهترین قیمت به فروش می‌رساند. برترین مدل‌های کتابخوان دیجیتال متعلق به برند آمازون است. طول عمر بالای باتری و میزان نور صفحه که خستگی چشم را کنترل می‌کند از عوامل مهم در محبوبیت کتابخوان دیجیتال آمازون است. آمازون برند اصلی تولید دستگاه کتابخوان است اما برندهای دیگری مانند سونی و اپل نیز این کالای دیجیتال را تولید کرده‌اند.

 

ارائه راهنما جامع خرید تبلت در مجله مقداد آی تی



مجله مقداد آی تی بهترین راهنمای خرید برای انواع تبلت‌ است. تمامی تبلت‌های با سیستم عامل‌های مختلف و کیفیت‌های متفاوت از تمامی برندها در سایت مقداد آی تی بررسی شده و به راحتی می‌توان با مطالعه مطالب نقد و بررسی آن‌ها، تبلتی مناسب را خریداری کرد. همچنین انواع مدل‌های دستگاه کتابخوان دیجیتال نیز در مجله فناوری مقداد آی تی معرفی شده و راهنمایی برای خرید این نوع دستگاه دیجیتال است. همچنین سایر اخبار و حواشی، معرفی تمامی کالاهای جدید، نقد و بررسی انواع گوشی هوشمند، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند، کنسول بازی و انواع لوازم جانبی به همراه آموزش ترفندهای تکنولوژی در سایت مقداد آی تی و به صورت رایگان در اختیار تمامی افراد علاقه‌مند به حوزه آی تی و فناوری قرار گرفته است.
 
 
کد مطلب: 64435
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام