۰
plusresetminus
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

فروش ناامیدکننده آیفون 12 مینی

ایتنا - آیفون 12 مینی قرار بود طرفداران بیشتری را برای خرید آیفون ترغیب کند اما اینطور که آمار نشان می‌دهند، انتظارات اپل براآورده نشد و تولید آیفون 12 و آیفون 12 پرو کاهش یافته است.
فروش ناامیدکننده آیفون 12 مینی

سال گذشته میلادی، اپل از آیفون 12 مینی رونمایی کرد. آیفون 12 مینی همانطور که از نامش پیداش مخصوص کسانی است که دوست دارند آیفون داشته باشند اما با صفحه نمایش کوچک‌تر.

به گزارش ایتنا از اسلش‌گیر، آیفون 12 مینی قرار بود طرفداران بیشتری را برای خرید آیفون ترغیب کند اما اینطور که آمار نشان می‌دهند، انتظارات اپل براآورده نشد و تولید آیفون 12 و آیفون 12 پرو کاهش یافته است.
 
کارشناسان بازار جهانی موبایل گزارش می‌دهند که اپل سفارشات آیفون را به طور کلی حدود 20 درصد نسبت به ماه دسامبر کاهش داده است. نیكی می‌گوید كه بیشتر سفارشات قطع شده مربوط به آیفون 12 مینی است براساس گزارش‌ها، اپل حتی از برخی از تأمین كنندگان خود خواسته است "ساخت اجزای مخصوص مینی را به طور موقت متوقف كنند."
 
کارشناسان با چندین منبع آشنا با زنجیره تأمین اپل صحبت کردند. یکی از آنها می گوید که اپل تولید برنامه ریزی شده در آیفون 12 مینی را تا 70 درصد برای نیمه اول سال 2021 کاهش داده است.
 
اپل به تأمین کنندگان گفته است که قصد دارد 230 میلیون آیفون در سال جاری میلادی تولید کند و البته انتظار می‌رود حدود 75 میلیون از این تعداددر نیمه اول امسال تولید شود. واضح است که اپل انتظار دارد بیشتر تولیدات آن در نیمه دوم سال اتفاق بیفتد شاید به این دلیل که احتمالا اپل در پاییز امسال از آیفون جدید رونمایی کند.

 


به این اوصاف، اگرچه اپل به طور کلی سال خوبی را سپری می‌کند، اما کاهش فروش آیفون 12 مینی، اتفاقی تلخ برای اپل است. برخی منابع ادعا می کنند که آیفون 12 مینی فقط "حدود 10٪ تا 15٪ سفارشات اپل برای سری آیفون 12 "تا پایان سال 2020 است.
تحلیلگران معتقدند كه پشتیبانی از 5G می‌تواند برای باتری كوچك آیفون 12 مینی مشكل ایجاد كند، اما مهم‌تر از همه ، وقتی صحبت از گوشی‌هایی با قیمت مشابه می‌شود، آیفون 12 مینی به احتمال زیاد مشتریان، یک گوشی با نمایشگر بزرگ‌تر را انتخاب می‌کنند.
 
 
 
کد مطلب: 64420
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام