۱
plusresetminus
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۳

درآمدزایی از طریق ویدئوهای کوتاه فیس‌بوک

ایتنا - فیس‌بوک به تولیدکنندگان محتوا در پلتفرم خود اجازه می‌دهد از ویدیوهای کوتاه از طریق تبلیغات درآمدزایی کنند.
درآمدزایی از طریق ویدئوهای کوتاه فیس‌بوک

فیس‌بوک در وبلاگی این خبر را اعلام و برنامه‌هایش برای کمک به تولیدکنندگان محتوا به منظور کسب درآمد را تشریح کرد. این اقدام همزمان با تلاش رقیبان کوچکتر فیس‌بوک برای جذب شخصیت‌های رسانه اجتماعی معروف صورت می‌گیرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، شرکت اسنپ که مالک اسنپ چت است، به تولیدکنندگان محتوا که ویدیوهای کوتاه وایرال در "اسنپ چت اسپات لایت" تولید کنند، یک میلیون دلار در روز پرداخت کرده است. توییتر هم اخیرا اعلام کرده است سرویسی به نام "سوپر فالو" راه‌اندازی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد از هوادارانشان برای محتوای انحصاری پول دریافت کنند.

فیس بوک اعلام کرد تولیدکنندگان محتوا اکنون می توانند از ویدیوهایی به کوتاهی یک دقیقه، درآمد تبلیغاتی کسب کنند که نسبت به سه دقیقه قبلی کوتاه تر شده است.

همچنین فیس‌بوک آزمایش تبلیغاتی را آغاز می کند که شبیه استیکر به نظر می رسند و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در استوری‌های فیس‌بوک خود برای کسب درآمد استفاده کنند.

شمار بیشتری از تولیدکنندگان محتوا اکنون واجد درآمدزایی از ویدیوهای لایو در فیس بوک خواهند بود که پیش از این تنها با دعوت میسر بود.

بر اساس گزارش رویترز، این غول شبکه اجتماعی اعلام کرد هفت میلیون دلار در "فیس بوک استارز" رایگان هزینه خواهند کرد که کاربران می توانند به تولیدکنندگان محتوا در "فیس بوک لایو" به عنوان شکلی از انعام پرداخت کنند.
کد مطلب: 64418
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام