۰
plusresetminus
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۲

بزرگترین شرکت حمل و نقل جهانی تا سال 2040 ناوگان تمام الکتریکی خواهد داشت

ایتنا- شرکت فدکس که در زمینه حمل و نقل بین‌المللی فعال است به تازگی اعلام کرده است که تا سال 2040 میلادی ناوگان حمل و نقل خود را کاملا الکتریکی خواهد کرد.
بزرگترین شرکت حمل و نقل جهانی تا سال 2040 ناوگان تمام الکتریکی خواهد داشت
شرکت فدکس که در زمینه حمل و نقل بین‌المللی فعال است به تازگی اعلام کرده است که تا سال 2040 میلادی ناوگان حمل و نقل خود را کاملا الکتریکی خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، شرکت فدکس نیز به موج شرکت‌های بزرگ جهان پیوسته و راهکارهای خود را برای مبارزه با سوزانده شدن کربن در محیط زیست اعلام کرد.
 
بر اساس اعلام رسمی این شرکت، فدکس قصد دارد تا در طول 20 سال آینده ناوگان حمل و نقل خود را کاملا از سوخت‌های آلاینده پاکسازی کند و به صورت کلی بر روی وسایل نقلیه الکتریکی تمرکز داشته باشد.
 
 
 
فدکس در بیانیه رسمی خود اعلام کرده است که کامیون‌های فعلی این شرکت که در ناوگان جابجایی بسته‌های بین‌المللی فعال هستند از سال 2025 با تغییر روبرو شده و 50 درصد آن‌ها به خودروهای الکترکی تغییر خواهند یافت.
 
همچنین در طول ده سال پس از آن نیز سایر کامیون‌های این شرکت هم الکتریکی خواهند شد و در بازه زمانی باقی مانده، سایر وسایل حمل و نقل این شرکت از این روال تبعیت خواهند کرد.
 
این شرکت برای شروع این کار رقم 2 میلیارد دلار سرمایه در نظر گرفته است و این رقم تا زمان تبدیل کامل ناوگان به یک ناوگان سبز و فاقد سوخت کربنی، به مراتب افزایش خواهد یافت.
 
کد مطلب: 64403
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام