کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشای اطلاعاتی مهم درباره پردازنه اسنپ دراگون 775

سايت خبری ايتنا , 22 اسفند 1399 ساعت 3:05

ایتنا- به تازگی اطلاعات جدیدی درباره پردازنده جدید تلفن‌های همراه تولید شده توسط شرکت کوالکام یعنی اسنپ دراگون 775 منتشر شده است که نشان دهنده قدرت بالای این پردازنده است.


به تازگی اطلاعات جدیدی درباره پردازنده جدید تلفن‌های همراه تولید شده توسط شرکت کوالکام یعنی اسنپ دراگون 775 منتشر شده است که نشان دهنده قدرت بالای این پردازنده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gsmarena،  بر اساس اطلاعات منتشر شده، به احتمال فراوان پردازنده اسنپ دراگون 775 قرار است تا  از هسته‌های پردازشی Kryo 6xx بهره مند باشد ولی این امر به خودی خود اطلاعات دقیقی درباره توان پردازشی این محصول ارائه نکرده است.
 
بر اساس سایر اطلاعات منتشر شده از این پردازنده  قرار است تا معماری آن مانند اسنپ دراگون 888 از نوع 5 نانومتری باشد و به همین دلیل نیز می‌توان شاهد توانایی بسیار بالایی از این پردازنده بود.
 

 
 
اسنپ دراگون 775 قرار است تا از ساختار 3200MHz LPDDR5 پشتیبانی کرده و رم LPDDR4X با کلاک 2400 مگاهرتزی را در خود جای داده باشد. همچنین یک UFS 3.1  دو لاینه HS Gear4 نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.
 
به این ترتیب تلفن‌های همراه هوشمندی که از این پردازنده استفاده می‌کند توانایی برداشت تصاویر با کیفیت 4k را با نرخ 60 فریم بر ثانیه خواهند داشت. همچنین دوربین‌های دستگاه‌هایی که از این تلفن‌های همراه هوشمند استفاده می‌کنند، می‌توانند سه دوربین 28 مگاپیکسلی با قابلیت فعالیت همزمان را به کاربران ارائه کند.
 
 همچنین سیستم وای‌فای نسخه 6E، بلوتوث 5.2، LTE Cat.18 و دو لاین 5G برای شبکه‌های ارتباطی دستگاه‌های میزبان این پردازنده در دسترس خواهند بود.
 
دیگر مورد شایان ذکر درباره اسنپ دراگون 775 این است که این پردازنده در بنچ‌مارک مشهور AnTuTu توانست تا بهتر از نسل‌های قبلی سری اسنپ دراگون عمل کند و به این ترتیب باید منتظر یک پردازنده بسیار نیرومند بود.
 


کد مطلب: 64401

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64401/افشای-اطلاعاتی-مهم-درباره-پردازنه-اسنپ-دراگون-775

ايتنا
  https://www.itna.ir