۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹

انجام وظایف اداری با به‌روزرسانی دستیار هوشمند گوگل آسان‌تر خواهد شد

ایتنا- کاربران گوگل ورک پلیس از این پس می‌توانند از دستیار هوشمند این کمپانی به منظور مدیریت بهتر روند کاری خود استفاده کنند.
انجام وظایف اداری با به‌روزرسانی دستیار هوشمند گوگل آسان‌تر خواهد شد
کاربران گوگل ورک پلیس از این پس می‌توانند از دستیار هوشمند این کمپانی به منظور مدیریت بهتر روند کاری خود استفاده کنند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، بسیاری از کمپانی‌ها این روزها با دورکاری کارمندان خود کنار آمده و حتی آن را به برای خود مقرون به صرفه‌تر می‌دانند. همراه با این تغییرات، نیاز است که کارمندان نیز ابزاری در اختیار داشته باشند تا بتوانند علاوه بر ارتباط موثر با یکدیگر، وظایف محول شده را به خوبی انجام بدهند.
گوگل با دانش به این موضوع بخش ورک پلیس خود را به قابلیت‌های مهمی به‌روز کرده است.
  
یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های این به‌روزرسانی آن است که بالاخره قابلیت دستیار هوشمند از حالت بتا درمی‌آید. شما از این پس می‌توانید از دستیار گوگل برای وصل شدن به جلسات آنلاین، دریافت رخدادها در تقویم گوگل و ارسال پیام استفاده کنید.
این قابلیت هم اکنون روی تلفن‌های همراه فعال است و برای صفحه نمایش‌ها و بلندگوهای هوشمند نیز به صورت بتا عرضه شده است.
 
همچنین قابلیت‌های مرتبط با صفحه نمایش دوم نیز در گوگل میت بیشتر شده است. شما از این پس می‌توانید با استفاده از هر دستگاهی از قبیل نست هاب مکس در هر گفت‌وگو، نظرسنجی یا سوال و جواب شرکت کنید.
همچنین این نرم‌افزار تماس ویدیویی به قابلیت‌های استریم زنده از قبیل نظرسنجی‌ها، سوال و جواب و کپشن زنده مجهز شده است. از سایر قابلیت‌های عرضه شده برای گوگل میت می‌توان به نمای کاشی مانند متحرک و پشتیبانی از قابلیت تصویر در تصویر یا تقسیم صفحه نمایش برای تلفن همراه اشاره کرد.
 
 
 
همچنین کارمندان خط مقدم شرکت‌ها به منظور برقراری ارتباط امن‌تر و موثر‌تر با تیم‌های سازمانی خود می‌توانند از قابلیت جدیدی به نام Google Workspace Frontline استفاده کنند.
تیم‌ها با استفاده از این قابلیت می‌توانند در بخش Sheets و Drive برنامه‌های AppSheet شخصی‌سازی شده ای ایجاد کنند که موجب می‌شود تا کارمندان بتوانند کار خود را دیجیتالی‌تر کنند.
گوگل اظهار داشته است که کارمندان با استفاده از این قابلیت می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز هر دستگاهی به صورتی ایمن‌تر دسترسی داشته باشند. 
 
سایر به‌روزرسانی‌های این مجموعه بر مدیریت تمرکز و زمان کارمندان متمرکز است. گوگل به تازگی اعلام کرده است که کارمندان می‌توانند به منظور اطلاع به همکاران درباره زمان‌های در دسترس بودن برای انجام جلسات آنلایت، بلوک‌های زمانی چندگانه‌ای را تیک بزنند.
 
همچنین شما با استفاده از حالت جدید Focus Mode که برای رخدادها در نظر گرفته شده است می‌توانید بازه‌های زمانی ویژه ای را برای محدود کردن دریافت نوتیفیکشن‌ها تعیین کنید.
گوگل همچنین در آخر روز گزارشی از نحوه گذراندن آن روز کاری را برای شما ارسال خواهد کرد.
در نهایت ابزار امنیتی عرضه شده برای ورک پلیس در این به روز رسانی بیشتر شده است.
 
کد مطلب: 64356
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام