کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قابلیت لایو چهارنفره به اینستاگرام افزوده می‌شود

سايت خبری ايتنا , 15 اسفند 1399 ساعت 22:49

ایتنا- اینستاگرام به تازگی با عرضه قابلیت جدیدی حداکثر افراد مجاز برای ورود به یک لایو را از دو به چهار نفر افزایش داده است.


اینستاگرام به تازگی با عرضه قابلیت جدیدی حداکثر افراد مجاز برای ورود به یک لایو را از دو به چهار نفر افزایش داده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، ویژگی جدید اینستاگرام برای بخش لایو به کاربران این امکان را می‌دهد که به لایو‌های بیشتر از دو نفر وارد شوند. این پلتفرم به تازگی از قابلیتی به نام لایو رومز رونمایی کرده است که امکان لایو همزمان تعداد افراد شرکت کننده در یک لایو را از دو به چهار نفر افزایش می‌دهد.
 
اینستاگرام در اطلاعیه ویژه ای اظهار داشته است که هدف از عرضه این قابلیت ارائه فرصت‌های بیشتر برای برگزاری رخداد‌های آنلاینی نظیر تاک شو ها، آموزش‌های گروهی و جلسات فشرده با تعداد شرکت کنندگان بیشتر است. این قابلیت از اول ماه مارس عرضه شده است و در بازه زمانی یک هفته برای تمامی کاربران در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.
 
کاربران اینستاگرام از زمان همه گیری ویروس کرونا و قرنطینه ناشی از ان به روش‌های خلاقانه تری از قابلیت لایو این پلتفرم استفاده کرده اند. براش مثال دولت‌ها از این قابلیت برای اگاهی بخشی درباره دستورالعمل‌های مرتبط با بیماری کرونا استفاده کرده اند و حتی شبکه‌های سرگرمی برای مصاحبه با سلبریتی‌ها ایجاد شده اند. همچنین در طول سال گذشته اینستاگرام امکان مشاهده لایو‌ها از طریق وب و ذخیره آنها در IGTV را نیز به کاربران عرضه کرد که تمامی قدم‌ها در جهت کاربردی‌تر کردن این ویژگی بود.
 

 
 
افزایش حداکثر افراد مجاز برای ورود به یک لایو روش جدیدی است که تولید کنندگان محتوا با استفاده از آن می‌توانند مخاطب بیشتری جلب کنند. اینستاگرام همچنین انتظار دارد که قابلیت لایو رومز درآمد این تولیدکنندگان را نیز افزایش داده و موجب شود که تعداد فالوورهای بیشتر شود.
                                                                                                                                      
کاربران می‌توانند با کشیدن صفحه به سمت چپ و انتخاب گزینه دوربین لایو، یک پخش زنده داشته باشند. انها سپس می‌بایست آیکون رومز را لمس کرده و مهمان هایی را برای افزودن به لایو خود انتخاب کنند. انها همچنین می‌توانند با افرادی که به ورود به لایوشان درخواست داده اند، به صورت زنده گفتگو کنند.
 
همچنین اینستاگرام اظهار داشته است که کاربرانی که توسط هر کدام از پخش کنندگان بایو بلاک شوند نمی توانند آن لایو را مشاهده کنند. همچنین تمامی قابلیت‌های ویژگی لایو نظیر امکان گزارش یا مسدود کردن کامنت‌ها برای لایو رومز نیز ارائه خواهد شد.
 


کد مطلب: 64355

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/64355/قابلیت-لایو-چهارنفره-اینستاگرام-افزوده-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir