۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۰
رکوردی شگفت‌انگیز برای شیائومی:

فروش 300 هزار گوشی Redmi K40 در کمتر از 5 دقیقه

ایتنا- شرکت شیائومی توانسته است تا بسیاری از کاربران دستگاه‌های همراه اندرویدی را به خود جلب کند ولی رکورد جدید این شرکت در فروش محصول جدیدش یعنی ردمی K40 نشان دهنده قدرت بسیار بالای این شرکت است.
فروش 300 هزار گوشی  Redmi K40 در کمتر از 5 دقیقه
شرکت شیائومی توانسته است تا بسیاری از کاربران دستگاه‌های همراه اندرویدی را به خود جلب کند ولی رکورد جدید این شرکت در فروش محصول جدیدش یعنی ردمی K40 نشان دهنده قدرت بسیار بالای این شرکت است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از GSMarena، این محصول جدید شیائومی در ماه گذشته میلادی به کاربران معرفی شد و فروش رسمی آن با روش محبوب شرکت شیائومی یعنی Flash sale انجام پذیرفت که منتهی به شکل گیری یک رکورد فروش بسیار جذاب شد.
 
این تلفن همراه هوشمند بسیار محبوب توانست تا با این مدل فروش در وب‌سایت محبوب چینی ویبو (Weibo) در مدت زمان تنها 5 دقیقه به آمار فروش باورنکردنی 300 هزار دستگاه برسد.
 
این فروش ویژه موجب شد که این شرکت به سرعت به سراغ معرفی نوبت بعدی فروش این تلفن همراه هوشمند رفته و اعلام کرده است که دور دوم فروش ردمی K40  در روز هشتم ماه مارس انجام خواهد شد.
 
 
 
در حقیقت این آمار فروش شامل سه تلفن همراه این شرکت هستند که همگی با نام ردمی K40 عرضه می‌شوند. نخستین مدل ردمی K40 ساده است و مدل دوم ردمی K40 پرو و آخرین مدل ردمی K40 پرو پلاس هستند که همه آن‌ها در سه رده رنگی و حجم‌های مختلف حافظه داخلی عرضه شده‌اند.
 
در زمینه سخت‌افزار داخلی این دستگاه‌ها و تفاوت‌های دیگر آن‌ها باید گفت که مدل پایه دارای پردازنده اسنپ دارگون 870 است و مدل‌های پرو و پرو پلاس دارای پردازنده نیرومندتر یعنی اسنپ دراگون 888 هستند.
 
دیگر تفاوت اصلی این دو مدل این است که دوربین مدل پایه 48 مگاپیکسلی است ولی مدل پرو دوربین 64 مگاپیکسلی داشته و مدل پرو پلاس از یک دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. با این وجود سایر مشخصات سخت‌افزاری این مدل‌ها تقریبا یکسان هستند.
 
در پایان باید به این موضوع اشاره کرد که این آمار 300 هزار عدید فاقد تفکیک در میان این سه زیرمدل از سری ردمی K40 هستند و آمار یاد شده شامل هر سه مدل است. به این ترتیب می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده این تلفن همراه هوشمند آمار فروش بسیار بالایی را از خود به ثبت برساند.
کد مطلب: 64351
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام